Facebook data

1
Surfpolare någon?!
#107416 Surfpolare någon?! 10 år, 11 månader sen Stoke: 0

Aliceforss
graphgraph

Hallå! Tjej från Halmstad här!
Det verkar vara rätt svårt att hitta surfpolare att dra ut med här....Då hittade jag denna sidan och tänkte att det kanske skulle vara en bra lösning på mitt problem då dem jag brukar vara ute med inte alltid är lika sugna som jag ....
Mina tjejkompisar är inte ett dugg intresserade vilket jag inte förstår mig på.
Så om någon vill offra sig så vore jag mycket glad

Logga in för att svara
#107419 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 11 månader sen Stoke: 3

Ljd
graphgraph

Ett tips om du har facebook är att gå med i Sörfaretjejer där, det är över 800 tjejer som sysslar med olika surf och aktiviteter, jag lovar att du hittar en eller flera surfpolare där. Det är många som surfar i Halmstad, och det är klart det är roligt om det inte bara blir brudar, men det brukar lösa sig, du kommer garanterat hitta surfkompisar.

Logga in för att svara
#107428 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 11 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Bruuuuudaaaaar !!!

Logga in för att svara
#107431 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 11 månader sen Stoke: 0

Aliceforss
graphgraph

Jag får tacka för tipset! Det var det jag va ute efter!

Ändrat av Aliceforss
Logga in för att svara
#107443 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 11 månader sen Stoke: 2

Gert
graphgraph

Det är väl inga konstigheter att dra iväg själver!? Lovar dig, du kommer träffa människor med samma passion! keep it up

Logga in för att svara
#107450 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 11 månader sen Stoke: 0

jonna
graphgraph

Jag ska till Australien i slutet av januari för att surfa i ca 2 månader! Vore jättekul om du vill hänga med / ses där! Har några vänner som är där & ska dit, men ingen är riktigt ute efter att surfa som jag är. De ska mest jobba!
/ Jonna, Falun

Logga in för att svara
#107452 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 11 månader sen Stoke: 0

Aliceforss
graphgraph

Hej Jonna! Det hade varit jätte kul! Dock har jag skola.. Men hade kanske kunnat lösa det.
Vart ska du bo ?

Ändrat av Aliceforss
Logga in för att svara
#107470 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 11 månader sen Stoke: 0

jonna
graphgraph

Jag har tänkt resa runt Sydney och Melbourne är planen! Så det blir väl hostel mestadels.

Logga in för att svara
#108296 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 8 månader sen Stoke: 0

sophia
graphgraph

Hej, jg hänger gärna med, bor också i Halmstad!
Jag är dock en total grönis på surf, men drar iväg till Marocko i februari i två veckor
och ska nöta på som tusan.

Så jag kommer garanterat vara pepp på att surfa hemma i Sverige efteråt åh hade varit roligt
att surfa med någon.

Logga in för att svara
#108298 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 8 månader sen Stoke: 6

Angie
graphgraph

Jag försöker komma i vattnet här på västkusten så finns det finns vågor och har gärna sällskap av lite fler tjejer!

Logga in för att svara
#108378 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 8 månader sen Stoke: 1

matildaf
graphgraph

Hej tjejer!
Jag är sjukt sugen på att dra iväg (helst centralamerika) och surfa. Funderar på att vara borta 1-2 månader och bara vara. Som många andra är inga av mina friends sugna på att göra det samma. Vågar man sticka iväg själv? Är det någon av er som gjorde det? Hur löste det sig? Man vill ju inte sitta där borta och grina av utanförskap!

/matilda, Karlstad

Logga in för att svara
#108407 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 7 månader sen Stoke: 0

anni87
graphgraph

Hej! Är sjukt surfsugen och tänker dra till portugal el marocco en vecka i slutet av feb, nån som vill med? Ska vara i Halmstad i vår så när det är vågor är jag på att samåka för den som vill.

Logga in för att svara
#109031 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 3 månader sen Stoke: 0

Aliceforss
graphgraph

SHA!
Märkte nu att jag inte varit så värst aktiv här! Som tur var drog jag till själv iväg till Fuerteventura under Januari ,Februari , April och fick surfa en del under dem gråa månaderna.
Jag är i Sverige fram till Juli och drar gärna ut här runt om Halmstad trakterna så så fort vi har vågor! Och som svar till till alla surfsugna tycker jag ni skall ta er till Frankrike/Moliets i sommar! Jag skall jobba på dreamsea surfcamp från Juli till September. Hälsa på mig!!
Och vad kul att få svar från er! blev super glad när jag loggade in här!
xxx

Logga in för att svara
#109098 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 3 månader sen Stoke: 0

jonna
graphgraph

Hur fick du det jobbet!? Galet avundsjuk. Själv jobbar jag ihjäl mig på ICA Maxi hela dagarna för att ha råd med nästa surfresa...

Logga in för att svara
#109099 Svar: Surfpolare någon?! 10 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Aliceforss,
Tyvärr bor jag upp i Norrland i Östersund men om du hamnar häruppe vinter eller sommar och det finns vågor på gång är du välkommen i våran bil! hoppas att du hittar en surfkompis därnere!
mvh RatMan

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!