Facebook data

1
VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!!
#107403 VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Va fan va hände med surfsverige där man kunde prata filosofi, menigslösheter, meingsfulla saker, DIN MAMMA, vad fan som helst! Den här sidan är tråkigare än mina tankar än sömnlös tisdagsnatt i november just nu! Våtdräkter, brädor och allmänna frågor är viktiga här, men vart fan är SURFEN! LIVET! Kom igen era mongos, är ni alla CP? Ni är så tråkiga att klockorna stannar!

Logga in för att svara
#107404 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

ahha, en tråd som dör ut ändå för sidan är dömd till mongoloidsm.... eftersom allt fler i samhället blir handikappade intellektuellt, vanligare att förstå "irl" än "bnp". Tyvärr är surfsverige bara en annan förståndshandikappad del av sverige, sorry Redax...

Logga in för att svara
#107406 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 6

Juttz
graphgraph

Går det att surfa på Bali? Sug på den.

Logga in för att svara
#107407 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 6

Juttz
graphgraph

En FAQ skulle inte skada, men det har det väl varit tal om sedan Blå rummets dagar på mitten av 90-talet?

Logga in för att svara
#107412 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 9

tullkyckling
graphgraph

Jag kan inte tolka den här tråden som ett steg i rätt riktning. Min gissning är att om du fortsätter att kalla alla för nedsättande uttryck så bygger du inget nytt, du bryter bara ned. Vad är det egentligen du vill diskutera? Ställ en vettig fråga, utan bad vibes, så ska vi se om det går att veva igång lite sköna inlägg istället. Jag kan hålla med dig om att mönstret återupprepas en aning över tid, för vilka ämnen som dyker upp och så. Men det är väl bara att gilla läget och fronta med lite frisk text själv. /ps en handikappad person är någon med funktionshinder i fel form. Även cp, mongos och efterblivna gillar surf, neoprene och ljug. Word.

Logga in för att svara
#107415 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ja alla vi mongos härinne gillar faktiskt surf

Logga in för att svara
#107422 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

adamski skrev:
Va fan va hände med surfsverige där man kunde prata filosofi, menigslösheter, meingsfulla saker, DIN MAMMA, vad fan som helst! ....

DU och framförallt DIN MAMMA hände!!

Logga in för att svara
#107427 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Eller hur, om du vill prata filosofi, livet, blommor å bin så droppa dina rader om det då. Jag tror inte du är typen som kan diskutera en djup filosofi dock för då hade du nog uttryckt dig annorlunda redan från början.
Droppa filosofi snacket här under.

Men jag håller med om att SS verkar gå på repeat ibland, för ett tag sen läste jag: nån som har info om costa rica?
Å ibland verkar det som om att man är från rymden för ingen fattar humorn el så.
Ibland har jag frågat mig själv om surf i Sverige är en överklass sport och SS är fullt av bratz!

Men de finns ju många trevliga här inne å det har ju inget å säga vilken samhällsklass man e från men ibland kan man tycka att dem med cash kan fortsätta med cash å lämna själa grejjerna till oss andra. Å andra sidan så kan ju surf förändra en person till det bättre så kanske de rika surfare vaknar till liv å förändrar livet för andra, tex ge sina anställda skälig lön, köpa en billigare bil å använda överskottet till en skateramp i förorten, start ett demokratiskt företag mm.

Men jag kan inte minnas under mina tre år här att du själv har bidragit till ett rikare djupare forum.

Lev som du lär.

En enkel livsfilosofi.

Logga in för att svara
#107449 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

adamski skrev:
Va fan va hände med surfsverige där man kunde prata filosofi, menigslösheter, meingsfulla saker, DIN MAMMA, vad fan som helst! Den här sidan är tråkigare än mina tankar än sömnlös tisdagsnatt i november just nu! Våtdräkter, brädor och allmänna frågor är viktiga här, men vart fan är SURFEN! LIVET! Kom igen era mongos, är ni alla CP? Ni är så tråkiga att klockorna stannar!

Man kan fortfarande prata filosofi och meningslösheter här eller om det man vill det enda som behövs är en impuls och en tanke. För att du ska förstå det här med vitsen om att ha tråkigt som du verkar ha på surfsverige så kan du kolla upp filosofin om Boredom- A gift for the soul.

"It's where you go when you get bored, more bored, and then finally allow yourself to get so bored that you don't want anything other than this lovely blissful boredom, peaceful, quiet, radiant awareness, mirror-like mind, gazing, gaping, just hanging there, doing nothing, non-seeking, non-desiring."

Logga in för att svara
#107462 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

Det jag tycker är synd är att man kan inte prata spots mm i sverige.folk letade och pratade lite om det.kanske postade en bild. så vart man nyfiken å letade upp det. Det är det som var roligt.
och jag tyckte det va rolig när man kunde skriva "några som ska till väddö", några dagar innan surf.kunde man tagga till lite å dela sin glädje i vattnet.
nu kommer bara för mycket crowd.

Logga in för att svara
#107464 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Det är för att alla vill va ultra coola these days å surfare är ju som känt über coola

Logga in för att svara
#107482 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Sköna inlägg, ni är dock alla mongos precis som mig. MarQus, cred för ditt inlägg. Att leva som man lär är dock inte det enklaste, det är det svåraste i praktiken men lättaste i teorin... Skrev ett arg inlägg för att jag är så jävla trött på att människor inte bara kramas mer och bråkar mindre, ser både skogen och träden. Förut var surfsverige sett ställe där galenskapen kunde sväva fritt och bidra till kärlek över gränser. IST! Du måste förstå att man inte behöver ha en specifik sida för allt, gillar man krabbor kanske man också tycker om att prata om päron. Surf här är kärnan, men det borde också gälla det som kommer med det. Typ kameler och så. Så, peace and love bröder och systrar!

Logga in för att svara
#107487 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Inte för att jag bidrar särskilt mycket heller eller lever som jag lär men det här är faktiskt den mest levande tråden jag sett här på flera år Fast jag har ju inte heller sett alla trådar.

Logga in för att svara
#107489 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 6

Juttz
graphgraph

"Precis som jag", heter det. "En sömnlös tisdagsnatt", inte "än sömnlös..." "Mongoloidsm?", du kanske menar "mongolism"? Well, det är rätt uppenbart vem som är intellektuellt handikappad här.

Och apropå peace love & hang loose-snacket, så är jag inte heller inte helt övertygad. Har alltid trott att intressanta diskussioner bygger på meningsskiljaktigheter. Ser man till det här forumets historia är det knappast de som velat kramas som stått för de intressanta inläggen eller diskussionerna, snarare tvärtom.

Logga in för att svara
#107491 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Juttz skrev:
"Precis som jag", heter det. "En sömnlös tisdagsnatt", inte "än sömnlös..." "Mongoloidsm?", du kanske menar "mongolism"? Well, det är rätt uppenbart vem som är intellektuellt handikappad här.

Och apropå peace love & hang loose-snacket, så är jag inte heller inte helt övertygad. Har alltid trott att intressanta diskussioner bygger på meningsskiljaktigheter. Ser man till det här forumets historia är det knappast de som velat kramas som stått för de intressanta inläggen eller diskussionerna, snarare tvärtom.

"så är jag inte heller inte helt övertygad" Tänker jag fel nu eller sorterade du just in dig själv som "intellektuellt handikappad"?

Logga in för att svara
#107492 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

jag hatar allting och alla! ;-P

Logga in för att svara
#107493 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Inte dig själv väl?

Logga in för att svara
#107495 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 6

Juttz
graphgraph

Nä, jag vara bara för smart för er alla. En ny Bic till den som löser rebusen inom 24 h.

Logga in för att svara
#107515 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Surf har blivit som hipsters, mainstream.
Alla är skitnödiga för att inte bryta de heliga reglerna. Jag har alltid känt en sorts hat/kärlek till dig adamski, jocke (jocke 2.0) och vad hette den där gamla galningen? nånting på B... sitter på tungspetsen.
Jävligt jobbiga var ni men ni höll fan sidan igång och på tårna. Nu är det mer kafferep.

Logga in för att svara
#107519 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Juttz skrev:

Det får du en stoke för mannen !

Logga in för att svara
#107520 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Soulshine skrev:
Surf har blivit som hipsters, mainstream.
Alla är skitnödiga för att inte bryta de heliga reglerna. Jag har alltid känt en sorts hat/kärlek till dig adamski, jocke (jocke 2.0) och vad hette den där gamla galningen? nånting på B... sitter på tungspetsen.
Jävligt jobbiga var ni men ni höll fan sidan igång och på tårna. Nu är det mer kafferep.

Vet inte, men ser det inte generellt ut såhär i vårt samhälle.. Slicka röv, DÅ kan du komma långt

Logga in för att svara
#107521 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 6

Juttz
graphgraph

Problemet måste förebyggas i ett tidigt stadium. Jag ser paralleller med den islamistiska extremismen.
Stäng alla surfcamps och stoppa alla språkresor till Australien, USA och Hawaii. Låt barnen lära sig tyska i Lindau och intala dem att jazzbalett är hippt. Spärra in alla "pappa betalar-hippies".

Logga in för att svara
#107522 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Juttz skrev:
Problemet måste förebyggas i ett tidigt stadium. Jag ser paralleller med den islamistiska extremismen.
Stäng alla surfcamps och stoppa alla språkresor till Australien, USA och Hawaii. Låt barnen lära sig tyska i Lindau och intala dem att jazzbalett är hippt. Spärra in alla "pappa betalar-hippies".

Glöm inte inrätta en myndighet som censurerar bort alla surfbilder och filmer också, vi ska inte sätta griller i huvet på alla blivande jazzbalett-dansare.
Innebandy är också bra, vi får inrätta en propagandamyndighet som intalar ungdomarna att innebandy är den rätta skiten.

Ändrat av ErikG
Logga in för att svara
#107526 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

alla ska spela innebandy och ingen får surfa utan vi som redan surfar och våra barn...inga nya surfare alltså...och alla som har lärt sig surfa genom en surfcamp får årlig skatt för alla vågor de är i vägen på när folk som redan KAN surfa måste paddla runt eller surfar runt de! :-D ;-P

Logga in för att svara
#107527 Svar: VA FAN VAKNA FRÅN DVALAN!!!!!!! 10 år, 11 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

MOAAAHAHAHAHAHAHAHAHA !

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!