Facebook data

1
Peniche, Portugal runt 25:e juni, en vecka.
#106470 Peniche, Portugal runt 25:e juni, en vecka. 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

rehnborg
graphgraph

Hej, Jag heter Oscar och kommer ifrån Göteborg. Jag planerar att göra en veckas surfresa till Peniche i slutet på Juni. Jag är nyligen hemkommen ifrån Sydafrika där jag fick upp ögonen för surf.
I dagsläget känner jag ingen i Sverige som surfar, därför blev det en liten kontaktannons här istället.

Är det någon som har tid/lust att följa med?

kram
Oscar

Logga in för att svara
#106471 Svar: Peniche, Portugal runt 25:e juni, en vecka. 11 år, 2 månader sen Stoke: 1

srb808
graphgraph

Jag är fett sugen på att surfa!
Kollade faktiskt på sista minuten resor till Portugal igår och det verkar inte så dyrt med en T/R biljet för 7 dagar.

Hur som helst kan jag inte joina, flickan är i Turkiet och måste dra dit snart. Jag hoppas att vi bilar från Turkiet till Frankrike eller Spanien men om det inte bli av så år jag nog surfa i svarta havet och hoppas att det kommer vågor under tiden jag är där.

Logga in för att svara
#106484 Svar: Peniche, Portugal runt 25:e juni, en vecka. 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

Nordan
graphgraph

Jag landar i Lissabon den 2:a juli och är supertaggad på surfen. Stannar till den 15:e. Kommer troligen bila längst kusten, då jag har en kompis som är ute på en eurotrip med folkabuss. Någon som har några heta tips på surfspots?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!