Facebook data

1
Hanssen & Hartkopp ute å tränar till Em
#106401 Hanssen & Hartkopp ute å tränar till Em 11 år, 3 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Här är lite fresha Portugal bilder tagna av Dansken Mark Wengler, Hanssen å Hartkopp skall till Em i Azorerna å reppa Sv å Dk i September så de passade på att träna lite ihop för några veckor sedan i Ericeira. Peter är i grym form om dagen så kan bli spännande med Em! Hartkopp surfar också riktigt bra å har lock down på fs air reversena. Så Em kan bli spännaden i år med Tim, Freddie, dessa grabbarna + några fler, så kanske en Skandinav till 4, 5 el kvarten?!

Bilderna ligger på bloggen
www.lapoint.se/portuguese-bacalhau-surf-with-chris-hartkopp-sebastian-kjellstrom-peter-hanssen-2/

Logga in för att svara
#106405 Svar: Hanssen & Hartkopp ute å tränar till Em 11 år, 3 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Du har alldeles på tok för låga förväntningar där Sebbe. Benchmarken för dom allihop måste ju vara Eugenias 7e plats senast

Logga in för att svara
#106408 Svar: Hanssen & Hartkopp ute å tränar till Em 11 år, 3 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

True true, vi siktar på 6e plats nu då;)... Jag hoppas ju såklart på GULD men lägger låga förväntningar denna gången så blir jag inte så ledsen om det skulle gå crap;) heja heja!

Logga in för att svara
#106409 Svar: Hanssen & Hartkopp ute å tränar till Em 11 år, 3 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Om vi ska ta och snacka upp EM så gissar jag att vi kommer att möta danska surfare redan i första heatet.

Logga in för att svara
#106432 Svar: Hanssen & Hartkopp ute å tränar till Em 11 år, 3 månader sen Stoke: 4

Hasse
graphgraph

Seb: Med tanke på att den Danska uttagningen är den 23 juni så kan du inte säga att han skall till EM än.

Nog för att Hartkopp är sjukt duktig så är han inte klar än då det blev beslutat för en vecka sedan hur uttagningen skulle gå till och det blev offentligt i dag när Danmark har sin första uttagning(som blev den 23 juni i Klitmøller dsrfevent.dk/home/events/euro-surf-selection-2013/).

Och då detta är första året det ens finns ett förbund så får man nog se hur det blir med de danska deltagarna......

//H

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!