Facebook data

1
Surfcheck Fredag
#105969 Surfcheck Fredag 11 år sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
Inlägg: 2926
graphgraph
offline

Kommentarer till Surfcheck Fredag

 
Logga in för att svara
#105975 Svar: Surfcheck Fredag 11 år sen Stoke: 49

Jesper B
Inlägg: 473
graphgraph
offline

Mums, vilken vecka! Sen, men bra start på 08-surfsäsongen 2013. Fredag morgon var visserligen halva storleken mot måndags, och blev allt svagare ju senare på fm, men sååååååååå mycket varmare och skönare.

Hade tänkt ta en kort och intensiv morgonsurf, men blev sittande, rätt mycket för att nya sköna surfbröder dök upp allt eftersom. Sista timmen var jag så otroligt slut. Nått rätt festligt som aldrig hänt mig förut hände: Visst har jag som många andra fått lite kramp i en vad eller till och med i ett helt ben. Kyla, vätskebrist, energibrist, men denna gång blev det rätt mycket värre: Efter ett par små vadkramper (jaja jag borde lagt av eller tagit ett brake) så skulle jag svinga runt på en liten rackare. Hela djävla rumpan bara krampa ihop. Det spred sig ut i båda benen och förbi knäna. Jag kunde bara luta mig tillbaka med hela underkroppen ihopkrampad, det gjorde ont, men situationen var så pass komisk att jag bara kunde garva. Hoppas dylik kramp inte kan vara farlig? Hade varit ute i 3 timmar, har en liten förkylning i kroppen och hade knappt ätit frukost eller druckit nått, så det var ju inte så konstigt, men otroligt fånigt. OK nästa gång ska jag inta mer frulle än kaffe och en bulle. Och vem vet, kanske till och med en liten vätskekontroll efter ett par timmar!

Nästa gång...

/JB
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!