Facebook data

1
Lapoint Portugal 7-14e juni!
#105109 Lapoint Portugal 7-14e juni! 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

Tobias Johansson
Inlägg: 10
graphgraph
offline

Tja
Visste inte om jag skulle fortsätta på någon liknande tråd så jag gjorde en egen

Har just bokat in en vecka på Lapoints lvl.2-kurs i Ericeira och vill få ut så mycket av resan som möjligt - så:

Finns här någon med erfarenhet som har något givande/peppande/informativt att kläcka ur sig om just Lapoint, campet eller omgivningarna? Någon som ska dit i juni? Läste lite om nattlivet där, är det något att ha?

Tack på förhand! /Tobias
 
Ändrat av Tobias Johansson
Logga in för att svara
#105119 Svar: Lapoint Portugal 7-14e juni! 11 år, 2 månader sen Stoke: 1

Simon Tedenryd
Inlägg: 18
graphgraph
offline

Tjena Tobias! Jag ska också dit under den veckan, har hört att det är fett uteliv i Ericiera, även billigt att leva. Peace!
 
Logga in för att svara
#105123 Svar: Lapoint Portugal 7-14e juni! 11 år, 2 månader sen Stoke: 1

Hype
Inlägg: 31
graphgraph
offline

Jag har kört en lvl 2 i Ericeira med lapoint. Har bara positivt att säga. Jag var dock där på hösten. Campet och allting runt omkring kändes väldigt bra uppstyrt. Vi var en väldigt liten grupp som körde lvl 2 medans lvl 1 var säkert 30pers. Fick mycket tid med coachen och man lärde sig mycket. Jag kommer garanterat köra med lapoint fler gånger, fast andra destinationer. Åker ner till Ericeira i juli i några veckor. Men då skippar jag camp osv utan hyr ett hus istället.
Finns en klubb som heter La Luna där det brukar vara en del folk på, sen finns det lite barer och restauranger. Ska du åka och festa så finns det nog bättre ställen att åka till. Visst vi festade ett par dagar, men jag pallar inte supa för hårt när man cashat för att lära sig mer utav surfingen. Surf > fest för min del.
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!