Facebook data

1
Träning?
#105025 Träning? 11 år, 8 månader sen Stoke: 1

AnnaOlsson
graphgraph

Hejhej!
Jag skulle behöva tips på olika övningar för smidighet och styrka inför vårens/sommarens surf... Någon som vänligt själ som har yogaprogram eller annat kul att dela med sig av..?

Logga in för att svara
#105026 Svar: Träning? 11 år, 8 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

paddla

Logga in för att svara
#105027 Svar: Träning? 11 år, 8 månader sen Stoke: 1

Joakimbuller
graphgraph

Här har du en blogg med en tjej som har massa övningar för smidighet och lite styrka som säkert kan hjälpa

surfthebreak.wordpress.com/

Logga in för att svara
#105029 Svar: Träning? 11 år, 8 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Jag gillar sättet Peggy Hall lär ut smidighet och styrka för surfingrelaterade utmaningar. Mer info finns på www.yogaforsurferstv.com/ samt på Peggys youtubekanal finns praktiska övningar att testa.

Logga in för att svara
#105041 Svar: Träning? 11 år, 8 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

paddla

Logga in för att svara
#105054 Svar: Träning? 11 år, 8 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Yoga är MKT bra komplement t din surfarkropp, check the net eller gå på pass. Jag fuckade upp mina adductus rätt fint i somras eftersom jag körde noll yoga/styrketräning och enbart paddlade Det räcker alltså inte.

Logga in för att svara
#105055 Svar: Träning? 11 år, 8 månader sen Stoke: 1

AnnaOlsson
graphgraph

Tack för alla tips! Jag älskade tjejens blogg dessutom! Har hittat en del yogapass och kör mycket styrka till vardags ändå så det ska nog funka

Logga in för att svara
#105079 Svar: Träning? 11 år, 8 månader sen Stoke: 0

Infernillo
graphgraph

Jag surfar varje vinter och har försökt hitta sätt som funkar senhöst för att åtminstone förbereda paddlingen. I höstas sprang jag på och körde en s.k. Skierg (för längdåkare) på gymmet. Jag inbillar mig att det gav bra resultat, för jag hade mycket bättre kraft och uthållighet i paddlingen än tidigare. Ok - ingen kul övning. Det är däremot kickboxning och liknande pass, som kombinerar smidighet, axlar och puls. Jag gillar också appen 110% surfing techniques på tunnelbanan.
www.ctr.se/shop/styrkeredskap/skierg/

Logga in för att svara
#105080 Svar: Träning? 11 år, 8 månader sen Stoke: 18

erc
graphgraph

Klättra...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!