Facebook data

1
Corralejo 28 dec - 4 jan !!
#104766 Corralejo 28 dec - 4 jan !! 12 år, 3 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Haaaloo

Nån som är i Corralejo 28 dec - 4 jan? Jag är intermediate och scoutar gärna points. Vore grymt om nån ville dela hyrbil eller vill ha bidrag om ni redan har bil. Kommer att vara på Oasis Dunas.

kraaam

Logga in för att svara
#104771 Svar: Corralejo 28 dec - 4 jan !! 12 år, 3 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Från Oasis Dunas tar det ca 20 minuter att gå till Harbour wall, 20 min till Rocky point och 10 min till Twatts.
Går man ut ur receptionen och går rakt fram till andra sidan av vatten parken så sväng vänster. Vid första rondellen ligger Autoventura som har billigast hyrbilar. Annars kan du ta kontakt med Pelle Blanco som bor nere vid hamnen i Corralejo.

Hälsa receptionisterna på Oasis. Jag jobbade där mellan 2002-2005. Hälsa från Juanito (Johan).

Logga in för att svara
#104774 Svar: Corralejo 28 dec - 4 jan !! 12 år, 3 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Vad kosta biljetten?

Logga in för att svara
#104783 Svar: Corralejo 28 dec - 4 jan !! 12 år, 3 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Swingkid skrev:
Från Oasis Dunas tar det ca 20 minuter att gå till Harbour wall, 20 min till Rocky point och 10 min till Twatts.
Går man ut ur receptionen och går rakt fram till andra sidan av vatten parken så sväng vänster. Vid första rondellen ligger Autoventura som har billigast hyrbilar. Annars kan du ta kontakt med Pelle Blanco som bor nere vid hamnen i Corralejo.

Hälsa receptionisterna på Oasis. Jag jobbade där mellan 2002-2005. Hälsa från Juanito (Johan).

Tack ! Pelle Blanco som bor nere vid hamnen? Låter som Corralejo är rätt litet...
Vad heter denna människa på fb, kanske kan skriva nåt till honom.

Ja det finns väl inget värre än att surfa shitty beachies när man vet att pointsen går av.

Har du kol på nån schyst vänster? Jag är goofy.

Logga in för att svara
#104784 Svar: Corralejo 28 dec - 4 jan !! 12 år, 3 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

lars skrev:
Vad kosta biljetten?

7200 kr inkl transport till Oasis Duna, från Landvetter.
Men jag reser ju själv, är man 2 så kostade det 5999 per person nåt sånt. Annars verkar biljetterna ligga på 2600 kr nu.

Kom och gör mig sällskap!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!