Facebook data

1
CentralAmerica januari resekamrater sökes
#104637 CentralAmerica januari resekamrater sökes 11 år, 10 månader sen Stoke: 0

daggen
graphgraph

Hallå gott folk!

Jag och en kompis sticker till Central America i mitten av Januari och några månader framåt(ej bokat än) och letar folk som ska dit som eventuellt vill resa omkring tillsammans, eventuellt hyra hus då det blir billigare ju fler vi är.

Så om nån/några ska dit och vill länka upp me 2 till så hör av er!

Logga in för att svara
#104683 Svar: CentralAmerica januari resekamrater sökes 11 år, 10 månader sen Stoke: 0

F.Lagerqvist
graphgraph

Tjena dude!! Jag reser ner 8 jan till Central A och tycker det låter nice å hooka upp å surfa lite:)

Logga in för att svara
#104684 Svar: CentralAmerica januari resekamrater sökes 11 år, 10 månader sen Stoke: 2

Chappy
graphgraph

Ska till Costa rica med en kompis och vi landar i San Jose den 21 januari. Kommer röra oss på den södra sidan, samara osv.

Logga in för att svara
#104693 Svar: CentralAmerica januari resekamrater sökes 11 år, 10 månader sen Stoke: 0

daggen
graphgraph

Nu är jag förmodligen själv, då min kompis inte verkar få ihop pengar. Vad är era planer Lagerqvist å Chappy? hur många är ni osv? jag joinar gärna!

Logga in för att svara
#104695 Svar: CentralAmerica januari resekamrater sökes 11 år, 10 månader sen Stoke: 0

F.Lagerqvist
graphgraph

Jag är själv än så länge har troligtvis en polare som kommer dit nån gång i feb!!Har inte jättemycket planerat!! Har ett plan till Nicaragua 6 mars men de är ju bara att skippa om man känner för det! Kanske kan lägga till på facebook så kan vi chattra lite där

Logga in för att svara
#104734 Svar: CentralAmerica januari resekamrater sökes 11 år, 10 månader sen Stoke: 2

Chappy
graphgraph

Landar som sagt den 21.. sen har jag ingen aning, ska möta upp lite kompisar i samara. Så det är väl det enda jag planerat.. Har med mig en polare som aldrig surfat förut, så vore trevligt att ha ngn i vattnet på hänga med!

Logga in för att svara
#104741 Svar: CentralAmerica januari resekamrater sökes 11 år, 10 månader sen Stoke: 0

daggen
graphgraph

Jag kommer som sagt förmodligen åka själv som det verkar nu, jag har inte surfat speciellt mycket så det låter bra med iaf en till "amatör"

Har ni med er bräda eller hyr ni på plats?

Logga in för att svara
#104744 Svar: CentralAmerica januari resekamrater sökes 11 år, 10 månader sen Stoke: 2

Chappy
graphgraph

Jag tar med mig en bräda, men polaren kommer hyra/köpa där nere.. langa en add på facebook så kan vi snacka vidare där: Andreas chappy jonsson

Logga in för att svara
#105740 Svar: CentralAmerica januari resekamrater sökes 11 år, 6 månader sen Stoke: 1

gröngöling
graphgraph

tjenare dudes!
är ni fortfarande kvar i det varma stillahavsvattnet i Central Amerika?

Tog ni er upp till Nicaragua? Åker själv antagligen dit på måndag den 1/4 på något vis. Undrar om ni har koll på något sjysst surf-hostel, strand, surfspot längs med kusten? och om ni fortfarande är ute och surfar såklart.

- Felix

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!