Facebook data

1
BOS, respektera Surfsveriges legender!
#104284 BOS, respektera Surfsveriges legender! 11 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
Inlägg: 1405
graphgraph
offline

Så att alla ni som inte är torra bakom öronen ska förstå. Det är BOS som bestämmer här. Och nu säger BOS "MER SNACK OCH AVSLAPPNAD ATTITYD, ni får prata om allt, inte bara om vilken vinkel fenan ska va på.

HELL BOS; HELL SVERRE! (min bror)
 
Logga in för att svara
#104285 Svar: BOS, respektera Surfsveriges legender! 11 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
Inlägg: 1405
graphgraph
offline

satte in en bild där det stod "min bror", sverre är absolut inte min bror ur den genetiska synvinkeln
 
Logga in för att svara
#104290 Svar: BOS, respektera Surfsveriges legender! 11 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
Inlägg: 1340
graphgraph
offline

Håller den uråldriga maktkampen mellan NERD och BOS på att spira upp igen !? :0
 
Logga in för att svara
#104292 Svar: BOS, respektera Surfsveriges legender! 11 år, 5 månader sen Stoke: 50

Danne
Inlägg: 559
graphgraph
offline

BOS är sååååå 2010
 
Logga in för att svara
#104293 Svar: BOS, respektera Surfsveriges legender! 11 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
Inlägg: 2432
graphgraph
offline

Den har posten ar valdigt 2007

Plus din svenska suger, men jag haller med, BOS skall respektera surf legenderna
 
Logga in för att svara
#104334 Svar: BOS, respektera Surfsveriges legender! 11 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
Inlägg: 1405
graphgraph
offline

JAG ÄR MÄKTA IMPONERAD ÖVER MIN STAVNING!!!! Att jag överhuvudtaget KUNDE stava var en bedrift som vida överväger Armstrongs första steg på månen! Den här tråden är ett tidsdokument över en man som en torsdag försökte hoppa ur det allt snabbare spinnande ekorrhjulet genom att gå ner till den lokala turkiska krogen och bli full. Inte en helt lyckad strategi dock. Jag fick dagen efter skamset och bakfull klättra in i det jävla hjulet igen. MEN NU SITTER JAG HÄR! På en finsk krog och är snart lika full igen. Gött är det. Om "några" timmar är jag förhoppningsvis på Bali och ska sprida ära över BOS på Bali. Ha det gött SUCKERS!

Andiss... DIN MAMMA ÄR 2007!
 
Logga in för att svara
#104358 Svar: BOS, respektera Surfsveriges legender! 11 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
Inlägg: 2714
graphgraph
offline

BOOOOOOOSSSSSSSS
 
Logga in för att svara
#104362 Svar: BOS, respektera Surfsveriges legender! 11 år, 5 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
Inlägg: 115
graphgraph
offline

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKS
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!