|
#103894 |
Reshjälp! Vart ska jag? 11 år, 11 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Jag och två kompisar har lite beslutsångest. Vi vet inte vart vi ska resa i januari. De alternativ vi kollat lite på nu är Bali, Costa Rica och Sri Lanka. Hawaii har också varit med i tankarna, men då en av personerna inte kan följa med dit pga. pengabrist så utesluter vi det. Annars känns det som ett givet val!
Varit i Australien tidigare i år, men pga. längden på resan samt den resan kräver mycket pengar så kan vi utesluta Aussie också.
Vi har tänkt att vara ute i 2 månader.
Har ni några tips på bra spots? Helst fin omgivning så man kan göra annat också, även om surfingen är prio ett!
|
|
|
Ändrat av abbebe
Logga in för att svara
|
|
#103896 |
Svar: Reshjälp! Vart ska jag? 11 år, 11 månader sen |
Stoke: 30 |
|
|
|
|
|
#103897 |
Stoke: 33 |
|
januari bor stannas pa norra halvklotet, sa varfor inte marocko, mauretanien, azores, trinidad tabago, south portugal
|
|
|
|
|
#103898 |
|
|
|
|
|
#103899 |
|
Wtf? Varför blir allt jag postar blankt?
|
|
|
|
|
#103900 |
|
Ja, jag vet inte.. Vill ju ha sol och värme samtidigt då jag vill bort från vinterrusket här hemma!
|
|
|
|
|
#103901 |
Stoke: -1076 |
IST
|
|
|
Ändrat av IST
Logga in för att svara
|
|
#103902 |
Stoke: 11 |
|
Jag kan verkligen rekomendera Sri lanka. Fantastiskt folk. Bra surf. Lite folk i vattnet. God mat och billigt att leva generellt.
Sök på tidigare trådar så står det mycket om Sri lanka.
Lycka till!
|
|
|
Ändrat av Frankie
Logga in för att svara
|
|
#103904 |
|
Frankie skrev:
Jag kan verkligen rekomendera Sri lanka. Fantastiskt folk. Bra surf. Lite folk i vattnet. God mat och billigt att leva generellt.
Sök på tidigare trådar så står det mycket om Sri lanka.
Lycka till!
Låter awesome! Har en polare som var där nu i vintras och sa att det var grymt också. Bali var jag på i vintras också och kan ju inte klaga på det heller faktiskt!
|
|
|
|
|