Facebook data

1
Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr
#103309 Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skriver i alla fall inte surfning. Har inte orkat lyssna, har inte tid just nu, men ska..
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3718&artikel=5247796

Logga in för att svara
#103310 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Tankesmedjan är värdelöst, tack vet jag Ring P1.
En kopp kaffe å Ring P1 är perfekt start på dagen!

Logga in för att svara
#103311 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Radiopratarna verkar bara utgå utifrån en politikers klädstil iform av en collegetröja av ett känt surfmärke samt boardshorts o flipflops som den har på sig. Och sen utifrån detta lilla sen kalla det för att politikern hellre väljer surfarkulturen som nämns som slapp och oansvarlig jämfört med att istället för att vara en mer aktiv politiker och ta sitt ansvar och gå på värderingsmanifestationer i annan klädsel. Verkar vara någon slags metafor men att kalla den svenska surfarkulturen som slapp e väl lite fel, här är det ju hårt arbetande personer som har helkroppsdräkter som tar en våg då och då.

Sen verkar radiopratarna inte tänkt på att den ena kulturen inte uteslutar den andra. Sorgligt att det kan finnas så stor okunskap bland dagens journalister.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#103312 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Maos lilla röda och blåställ är väl det som gäller på sveriges rödio

Logga in för att svara
#103314 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

nej men för i helvete, dra inte in surfing i den här jävla röran... jag har oerhört svårt att tänka mig att per norling "vurmar" för surfkulturen genom att ha på sig en jävla billabongtröja. vad har ens collegetröjor och flipflops över huvud taget att göra med svensk surfing. opålästa krystande stackars sensationalister...

Logga in för att svara
#103316 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Haaaahahahaha... Objektiv journalistik på hög nivå!! Jomen så ÄR det ju, jag har en Billabong-tröja på mig och då ÄR jag ju en surfare..

Logga in för att svara
#103317 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ants skrev:
Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skriver i alla fall inte surfning. Har inte orkat lyssna, har inte tid just nu, men ska..
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3718&artikel=5247796

Haha vilket jävla skämt!
"...fuktiga flipflops, tar dagen som den kommer, har en ring i ögonbrynet..."

Logga in för att svara
#103318 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 2

columbus
graphgraph

Äh, tankesmedjan är ju det i särklass bästa som svensk radio har att erbjuda just nu! att ta detta som ett påhopp på svensk surfkultur är ju som att ta det personligt när nån knuffar en svenne i krogkön på ibiza.
nej nu tycker jag vi hurrar för tankesmedjan! HURRA HURRA HURRA.

Logga in för att svara
#103322 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Rejalt puckade paralleller och kommentarer om svensk surfing. Etnocentriskt dravel.

BUUU BUUU!!

Logga in för att svara
#103324 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Andiss skrev:
Rejalt puckade paralleller och kommentarer om svensk surfing. Etnocentriskt dravel.

BUUU BUUU!!

Jag som trodde du tyckte om satir.

Logga in för att svara
#103325 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Han har väl vart i thailand som allla andra....

Logga in för att svara
#103351 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Svenska journalister gillar inte SD. Dom, tycker SD är bottenskrapet. Det sjuka, i den här historien, är att vi Surfare, framställs, som ännu lägre varelser, i Radio reportaget. Då reportern, i sin iver, att
förlöjliga, (intelligensreserven) från SD. Och, därmed, drar oss Surfare, ned i dyngan.

Ps. Svenska Journalistkåren, består till 40% av Miljöpartister. Och till 30% av Vänster partister.
Tillsammans, är dom 70% Vilket, inte, speglar verkligheten, i Samhället. Det sjuka, är att dom, bedriver sin egen agenda, och knappast är objektiva.

Ps 2. Tacka vet jag Centern,, Jamen vafan, Vem gillar inte, Party,party på andras Pengar.

Logga in för att svara
#103354 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Logga in för att svara
#103355 Svar: Vad fasen, politik i svensk surfing??? De skr 12 år, 5 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Svenska journalister skulle göra bättre nytta i valfri saltgruva.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!