Facebook data

1
Nytt Surfcamp i Filippinerna!
#103122 Nytt Surfcamp i Filippinerna! 12 år, 2 månader sen Stoke: 3

Andreas San Juan
graphgraph

Tänkte bara sprida nyheten om ett nytt surfcamp i Filippinerna närmare bestämt på huvudön Luzon!
6 timmars färd norrut från Manila ligger San Juan och där ligger campet. Finns massa olika bryt och ett hemligt revbryt där man får vara helt ensam. På campet finns pool, jacuzzi, restaurang mm.
I priset ingår transfer till och från flygplatsen , boende, daglig massage, frukost, transport 24h om dygnet till närliggande byar, fri tillgång till brädor och instruktion, sessions med surfproffset Luke Landrigan samt det bästa, nämligen att ett av bryten ligger vid boendet
För mer info kolla in flyern eller maila mig!

Mvh,
Andreas
andreas@philstep.de
www.facebook.com/photo.php?fbid=230250477097948&set=a.229808100475519.50244.229782237144772&type=3&theater

Ändrat av Andreas San Juan
Logga in för att svara
#103123 Svar: Nytt Surfcamp i Filippinerna! 12 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

I Kinesiska sjön ? Varför bygger ni ett camp på fel sida av Filippinerna?

Logga in för att svara
#103124 Svar: Nytt Surfcamp i Filippinerna! 12 år, 2 månader sen Stoke: 3

Andreas San Juan
graphgraph

Innan jag åkte dit själv förstod jag inte hur bra det var. Väl där insåg jag att det existerar nästan inga platta dagar under högsäsongen. Okt-Mars har monsun och typhon swell med konstant offshore vind då alla fina pointbreaks funkar utmärkt!

Logga in för att svara
#103127 Svar: Nytt Surfcamp i Filippinerna! 12 år, 2 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Surfcampet som du gör reklam för verkar även erbjuda besök till annat än vågor. Såg på din facebookgrupp att du eller nån annan besökt Sagadagrottorna. Då är frågan om du träffade grottguiden från den lokala byn som brukar gå där endast med flipflops på de hala stenarna?

Annars kul för dig att du hittat något som intresserar dig.

Logga in för att svara
#103128 Svar: Nytt Surfcamp i Filippinerna! 12 år, 2 månader sen Stoke: 1

Extreme
graphgraph

Jag har varit i trakten. Schysst stamning. Trevliga manniskor. Ok surf (var bara dar i tre-fyra dagar). Nara till Baguio, vilket ar en schysst stad.

@ErikG, detta ar ett stabilt surfomrade for nyborjare, intermediate etc.. Vill man ha tunga revbryt, barrels etc ak till Siargao!

Du namner Mountain tribes och Sagadagrottorna pa hemsidan. Den triben harstammar min fru ifran. Hennes aldre slaktingar var huvudjagare (vad nu det betyder....) och blev senare guvernorer etc i omradet.

Lycka till Andreas!!

Logga in för att svara
#103134 Svar: Nytt Surfcamp i Filippinerna! 12 år, 2 månader sen Stoke: 3

Andreas San Juan
graphgraph

Fokus kommer ligga på surfing men självklart erbjuds även trippar upp till Sagada och andra mindre bergsbyar! Kul att du känner till bergsbyarna extreme. Jag fick en tatuering av 90-åriga Fang odd där(med apelsinträdstagg o pinne)senast. Till IST: Hade faktiskt en guide i grottorna som hade flipflops kanske är det samma kille:) Att norra Luzon är bra för nybörjare råder det inget tvivel om. Mer erfarna trivs där också eftersom det finns några bra rev. Siargo är ett grymt ställe men det börjar crowda till sig och lämpar sig inte lika väl för nybörjare. Tack för lyckönskningarna:)
Andreas

Logga in för att svara
#103172 Svar: Nytt Surfcamp i Filippinerna! 12 år, 1 månad sen Stoke: 3

Andreas San Juan
graphgraph

Finns platser kvar för kursen som startar den 15/11! Kursen i December startar 5/12.
Kontakta mig vid intresse!
Andreas

Logga in för att svara
#103296 Svar: Nytt Surfcamp i Filippinerna! 12 år, 1 månad sen Stoke: 3

Andreas San Juan
graphgraph

Jag har haft problem med min mejl så jag ber er som mejlat mig att ringa istället eller skicka ett meddelande på Philstep facebook sida. Ber om ursäkt för besväret.
Mvh,
Andreas

www.facebook.com/PhilStepTourism
+46703439466

Logga in för att svara
#103790 Svar: Nytt Surfcamp i Filippinerna! 12 år sen Stoke: 3

Andreas San Juan
graphgraph

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?