Facebook data

1
Biarittz eller Ericeira? :S
#102164 Biarittz eller Ericeira? :S 12 år, 3 månader sen Stoke: 2

fillechappe
graphgraph

Hej!

Har postat lite trådar tidigare om surfcamps i sommar men kan fortfarande inte bestämma mig. Har bestämt mig att åka antingen till Ericeira i Portugal eller Biarritz i Frankrike.

Tänkte höra med er vad ni tycker, och vad som skulle passa mig bäst (gärna för- och nackdelar med de olika ställena).

Tänkte åka i augusti. Är 20 år gammal kille. Åker förmodligen själv, möjligt att någon polare hänger på i sista hand.

Mvh Filip

Logga in för att svara
#102165 Svar: Biarittz eller Ericeira? :S 12 år, 3 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Berätta gärna lite mer om dig själv så att någon här kan matcha din personlighetsprofil med de surfcamps upplägg som du väljer emellan. Sen kan för och nackdelar om ett ställe vara väldigt situationsanpassade och individuella, är inte säkert att du uppfattar ett ställe likadant bara för att någon tycker på ett sätt.

Logga in för att svara
#102178 Svar: Biarittz eller Ericeira? :S 12 år, 3 månader sen Stoke: 2

fillechappe
graphgraph

Alright, tar och beskriver mig själv lite kortfattat då.

Är 20 år gammal, tog studenten för ett år sedan. Har sedan dess arbetat som redovisningsassistent och ska börja studera ekonomi vid Uppsala Universitet till hösten. På fritiden gillar jag att hänga med polare, lyssna på musik/lira datorspel, festa och styrketränar mycket.

Tycker det låter riktigt kul att lära sig surfa och det verkar soft att bo på ett camp där det finns folk runt ens egen ålder som fokuserar på surfingen. Sidoaktiviteter uppskattas även! Åker longboard här hemma ibland . Sen skulle det ju inte vara fel om det finns lite barer/nattliv även. Funderar ju på att åka bort 2 veckor.

Hoppas detta kan hjälpa till lite iaf

Uppskattar era svar enormt! Tack på förhand!

Logga in för att svara
#102263 Svar: Biarittz eller Ericeira? :S 12 år, 3 månader sen Stoke: 2

fillechappe
graphgraph

Inga tips?

Logga in för att svara
#102281 Svar: Biarittz eller Ericeira? :S 12 år, 3 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Har du redan kollat in alla tips du fått tidigare på tråden surfsverige.se/index.php/forum/2-surfforum/102034-nyboerjare-sugen-pa-surfcamp ?

Du kan väl bara välja det ena landet först och sen nästa gång du vill åka på surfresa tar du det andra landet. För om du märker att du tyckte det var kul med surfingen så lär du vilja resa igen till fler surfcamps. Sen kan du även testa Uppsalakustens surfcamps där det är tält som gäller.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!