Facebook data

1
Boende OZ 2 mån jan-feb 2013? HQ Byron Bay...
#101827 Boende OZ 2 mån jan-feb 2013? HQ Byron Bay... 12 år, 9 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Planer på att ta ut föräldrarledighet och dra med hela fam till Australien två mån och undrar om någon här som har kontakter eller bra förslag på boende alt förmedlingar?

Blir förmodligen så att vi utgår från NSW och området runt Byron Bay, men är öppen för andra förslag. Har pluggat och bott i Surfers Paradise tidigare, så där vill jag inte bo den här gången.
Har planer på att försöka komma över till västkusten också, hoppas på Fijii men utgår nog som sagt från NSW.

Prioriteringar:
- Ffa bra vågsurf inom gångavstånd
- Strandnära (helst beachfront så klart;-) och viktigare med bra lägen än hur det ser ut.
- Söker inte det allra flashigaste, men gärna bbq area och någon form av tillhörande/delat poolområde.
- Möblerat och gärna två sovrum (två vuxna, en 5-åring + en 1-åring)

Tacksam för alla tips!
/Nicco

Logga in för att svara
#101863 Svar: Boende OZ 2 mån jan-feb 2013? HQ Byron Bay... 12 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

snackar med(leta upp) 'kapten' på surfsverige 'above the law' !!
Han är en nära vän till mig, gift med min ex bästa arbetskarat Sarah och bor i lennox head..Han jobbar på en stor backpackers i byron och har en massa kontakter och vänner där och sarah har fastighetsmäklare kompisar som kanske kan hitta din familje en bra boende på något sätt!!
hoppas att det hjälper..jag har Jonas 'kapten's nr. om du vill ha det..skriva till min gästbok bara!
Peace..love from da rat...

Ändrat av RATMAN
Logga in för att svara
#101904 Svar: Boende OZ 2 mån jan-feb 2013? HQ Byron Bay... 12 år, 9 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Stort TACK! Låter ju som en riktigt bra kontakt. Kollar med Jonas "Kapten" här, hör ev av mig ang nr. Lenox Head är ju inte helt fel heller by the way.... Lite inne på Noosa också men sjukt dyrt om man ska bo nära någon fin point break. Tweed borde ju vara ett bra alt om man inte ska ha bil hela tiden (har ju surf, affärer och restauranger inom gångavstånd). Ahhhh, beslutsågren börjar infinna sig men ett angenämt problem i det här fallet, ha ha.
Goa dagar på vattnet de senaste två dagarna här hemma också annars du
Surfer Love,
NiccoRATMAN skrev:
snackar med(leta upp) 'kapten' på surfsverige 'above the law' !!
Han är en nära vän till mig, gift med min ex bästa arbetskarat Sarah och bor i lennox head..Han jobbar på en stor backpackers i byron och har en massa kontakter och vänner där och sarah har fastighetsmäklare kompisar som kanske kan hitta din familje en bra boende på något sätt!!
hoppas att det hjälper..jag har Jonas 'kapten's nr. om du vill ha det..skriva till min gästbok bara!
Peace..love from da rat...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!