Hej på er.
Vi vill ha lite svensk sommar i år, och kommer därför att hyra ut vår villa på Bali. Den är redan tagen i augusti, men ledig från 20/6-28/7. Läget kan inte bli mycket bättre, 800 m från Pantai brawa som är en riktigt fin våg som jag tror många Sverigesurfare skulle trivas med. Finns även en tyngre höger på brawa som tubar ordentligt på större swell och lägre tide. Annars finns det ett bra spot för longboard/fish/nybörjare, 5 min norr om huset, samt såklart Canggu/echo beach med performancevågor i världsklass, också 5 min norrut. Sen har du såklart seminyaks stränder med trevliga beachbreaks en kvart bort samt alla resten av Balis världsklassvågor ca 45 min söderut med hoj eller bil.
Huset är superfint eller till och med lyxigt med två stora sovrum pool och bra kök. Båda sovrummen med AC, varm dusch och bad, widescreen TV/DVD, riktigt sköna dubbelsängar. Finns även en extrasäng. Vi har haft familj på besök och varit 4 vuxna och två barn komfortabelt. Vidare finns hängmatta, beanbags, fullt utrustat kök, högtalare till ipod, grill mm. Dessutom har vi en stor takterass där man kan chilla med en binnie efter surfen och se ut över fälten... Snabbt, stabilt internet (för att vara på bali) 1 mb/s. Larm, gallergrind, safe med plats för laptops, garage med plats för bil/moppar.
Mycket bra restauranger i området, men vill ni nattsudda får ni bege er till seminyak eller kuta.
Kort sagt, huset är perfekt för ett eller två par eller en familj som vill surfa och semestra på bali i sommar.
Vi hade tänkt oss 1800$ för hela perioden, en dryg månad, alt 600$ i veckan.
MEN, vi är även intresserade av ett lägenhets/husbyte i rätt läge (södra sverige, malmö, österlen, köpenhamn)
Låter det intressant? Hör av dig till mig här på SS eller så hittar du kontakt och mer info på:
balisurfvilla.com/ eller på
www.airbnb.com/rooms/432058#photos
Vi hörs!
/Andreas och Ditte