Facebook data

1
Turkish airlines vs. Qatar airlines
#101446 Turkish airlines vs. Qatar airlines 12 år, 8 månader sen Stoke: 7

Doyle
graphgraph

Tjenamors!
Ska till sydafrika i början på maj och undrar om det är någon som har erfarenhet av att frakta bräda med Turkish airlines eller Qatar airlines? Är någon bättre än den andra? Uppskattar snabbt svar!

Stay Stoked / David

Logga in för att svara
#101447 Svar: Turkish airlines vs. Qatar airlines 12 år, 8 månader sen Stoke: 0

pera
graphgraph

Jag har flugit med Qatar två gånger, riktigt bra bang for the buck. Hade med mig bräda hem från indo med mellanlandning och hela köret, det var gratis och odingat!

Logga in för att svara
#101450 Svar: Turkish airlines vs. Qatar airlines 12 år, 8 månader sen Stoke: 0

Paulsson
graphgraph

Håller med pera till 100% ett litet tillägg bara, det är gratis o frakta bräda så länge allt incheckat baggage tillsammans inte väger mer än vad som är tillåtet. Enjoy!

Logga in för att svara
#103013 Svar: Turkish airlines vs. Qatar airlines 12 år, 4 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Jeg har fløjet med begge selskaber og de er uden tvivl mine to favoritselskaber af hale flyselskaber. Ja, der er små forskelle, men de er begge helt i top - også på monkeyclass. Turkish har dog en lille fodel i min bog når det kommer til maden ombord...

Logga in för att svara
#103017 Svar: Turkish airlines vs. Qatar airlines 12 år, 4 månader sen Stoke: 7

mr webber
graphgraph

Har flygit med Qatar ett par gånger, har aldrig betalat något extra för brädor och servicen ombord har varit bra! vet inte om det är standard på turkish men haft egen tv skärm på båda flygningarna med många bra rullar.

Et par negativa saker e väl om du har en lång mellandlandning i Doha som måste vara i top 5 sämsta flygplatser. ( hört rykten om att den ska gjorts om dock).
Såg behandlingen när de lasta om brädorna på nästa flyg och det såg väl sådär bra ut. Men kan tänka mig dom är likadana överallt. Kompisen fick ett par dings.

En annan kul grej var att dom inte kunde servera öl på burk under ramadan så jag fick tre små platsmuggar med öl varje gång jag beställde en. =)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!