Facebook data

1
Surfsports Stockholm
#101061 Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

alexengman
graphgraph

Naturligtvis känner jag till Torö sen tidigare. Är det någon som vet vilken typ av vind och styrka det ska vara för att det ska vara värt att åka dit?

Finns det fler platser i Stockholmsområdet som blir bra? Väddö har jag hört någonting om. Alla tips uppskattas

Logga in för att svara
#101064 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: 28

Jimmy.S
graphgraph

Gå in på goole map, googla med satelitbild.Leta efter sten och sandstränder öppna för hav. Leta efter alla möjliga potentialer och sen åk sit när det blåser minst 10 meter:)

Logga in för att svara
#101065 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

good luck have fun

Logga in för att svara
#101067 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

and if you find any good spots don't hestitate to post them here including pertienet info regarding best conditons, frequency and how to get there. Thank, man!! We appreciate it!!

Logga in för att svara
#101069 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

I don't like duck diving when it is cold can someone also paddle me out and push me into waves? lol

Logga in för att svara
#101078 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: -6

ConfuseD
graphgraph

Lee skrev:
I don't like duck diving when it is cold can someone also paddle me out and push me into waves? lol Du använder inte en telefonkatalog när du ska ringa någonstans va? Bara tar upp telefonen och testar dig fram tills du hamnar rätt. Absolut inget konstigt att man frågar efter surfspot, precis som att det inte är nått konstigt att fråga efter närmsta ishall om man ska börja åka konståkning, eller efter närmsta restaurang om man e hungrig. Sen att folk väljer att inte svara för att dom inte vill ha ut fler folk är en helt annan sak.

Logga in för att svara
#101087 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Haha oerhört dålig liknelse..

Logga in för att svara
#101088 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

En annan liknelse skulle kunna vara att den som vill resa någonstans men inte på egen hand vet hur den ska hitta rätt för att på en gång just komma fram till målet är att gå till en resebyrå. Där får de den service som den efterfrågar, en del info ges bara ut om kunden köper ett informationspaket där en guide ingår och annan mer allmän info kan ges ut gratis.

Jag tycker att Surfsverige är som en resebyrå där folk frågar om resefunderingar till surfställen för att få info om sånt som de själva kan ta reda på när de väl är på plats. Men för att förenkla för sig själva kan man fråga om hjälp för att förhindra att man virrar runt på området.

Tipset om att söka på googlemaps var bra. På den brukar många skriva in info och lägga upp bilder på platser.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#101096 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

alexengman
graphgraph

Tack för alla hjälpsamma (och mindre hjälpsamma) förslag Kommer att testa mig fram och se vad jag hittar! Om någon vill hänga med så hojta till!

Logga in för att svara
#101097 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

stig
graphgraph

om du söker på gammalt material med för ändamålet särskilda sökmotorer , kan du hitta såväl kartor som vägbeskrivningar. Sedan är prognoser en sak och verkligheten en annan: bomkörningar ingår. lycka till!

Logga in för att svara
#101120 Svar: Surfsports Stockholm 12 år, 8 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

alexengman skrev:
Tack för alla hjälpsamma (och mindre hjälpsamma) förslag Kommer att testa mig fram och se vad jag hittar! Om någon vill hänga med så hojta till! hahaha welcome to the forum.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!