Facebook data

1
surf i Peniche
#100874 surf i Peniche 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

kitemartin
graphgraph

Hej ! Ny på forumet men inte i vattnet. Tack först till Gotlands surfare, vet ej vilka det var men det var en december för 4-5 år sen var där för att kitesurfa de visade en annan sida av "localism" än jag tidigare varit med om, jag blev hooked. Nu sitter jag själv i surfträsket med surföra och väntar att få bege mig ut igen. Nu till sak! Har någon erfarenhet av någon av de olika surfcenterna i Peniche.
Om jag blir ok och får biljett tänkte jag åka ner nu vecka 9 . Kanske är någon redan där eller någon som jag som gärna delar bil med någon.

Logga in för att svara
#100875 Svar: surf i Peniche 12 år, 6 månader sen Stoke: 9

pennywize
graphgraph

Menar du campsen? Va på Baleal Surf Camp förra sommaren och dom va bra och billiga. Själva boendet kostar inte så mycket men det är inte så mycket det ingår heller. Rummen är typ vandrarhem med våningssängar med delad kök och toaletter. Behöver väl inte nämna surfinstruktörerna för du tänker antagligen inte ta lektioner? Planerar själv en resa tillbaks dit till påsk och då blir det kanske att jag stannar på samma camp! 275€ för 14 nätter. 185€ 14 nätter före April.. www.balealsurfcamp.com

Logga in för att svara
#100876 Svar: surf i Peniche 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

Foffe
graphgraph

Har vart på Baleal jag med förra sommaren, bra camp för pengarna. drar dit i maj igen.

Logga in för att svara
#100879 Svar: surf i Peniche 12 år, 6 månader sen Stoke: 7

Vagabond
graphgraph

Hei! Jeg leide leilighet gjennom Peniche SurfCamp våren 2011 - var kjempefornøyd (selv om leiligheten kostet endel - finnes mange andre helt ok og mye billigere alternativ de kan fikse).
www.penichesurfcamp.com/
Supertrivelig!

Logga in för att svara
#100899 Svar: surf i Peniche 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

kitemartin
graphgraph

Tack för så otroligt snabba svar. Måndag eller tisdag bär det iväg jippi! Martin

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!