Facebook data

1
Exiit bjuder in Surfsverige på Roadtrip!
#84075 Exiit bjuder in Surfsverige på Roadtrip! 14 år, 11 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Hej SurfSverige!

Härmed bjuder jag: John "exiit" Barnekow in SurfSverige på roadtrip från Vancouver till San Diego.
Min tidigare resa upp till Kanada finns att läsa här på surfsverige.se/index.php/forum/2-surfforum/77852-skadeglaedje-enda-sanna-glaedjen

Så nu efter en säsong här i Whistler så kräver nu kropp och själ surf surf och mer surf. Så jag tänker flytta tillbaks ner till SD för jobb, sol och surf! Så som planen är nu kommer jag börja min resa ner till SD i början på Juni månad. Detta är kanske kan tyckas är väldigt kort varsel, så denna resa kanske skulle lämpa sig till någon person(er) i trakterna eller på vägen. Jag räknar med att resan kan ta mellan 3-8 dagar beronde på hur surfet är och om Vegas är med på kartan. vilket det är med 99% säkerhet. I dagsläget finns det 4 platser lediga i bilen.
Ska även lägga till att datum osv inte är 100% så detta är lite av en intresseansökan om det finns någon som är keen på att se västkusten och galet mycket surf!

Jag skickar också ut en arbetsplats annons här. Om det är någon där ute som känner någon i Södra Californien som behöver en flitig arbetare så är jag grabben för jobbet (amerikansk medborgare och SSN) är grym på det mesta!!

Ha det bäst SurfSverige!!!

yieeeewww!!!!

Logga in för att svara
#84077 Svar: Exiit bjuder in Surfsverige på Roadtrip! 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Snackar du spanska?
Känner en kille som jobbar mellan gränsen Mexico och Cali....
Kan du hantera skjutvärn?

Logga in för att svara
#84078 Svar: Exiit bjuder in Surfsverige på Roadtrip! 14 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Grym kuststräcka. Haka på om ni kan!

Logga in för att svara
#84079 Svar: Exiit bjuder in Surfsverige på Roadtri 14 år, 11 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

sverre skrev:
Snackar du spanska?
Känner en kille som jobbar mellan gränsen Mexico och Cali....
Kan du hantera skjutvärn?

Snackar inte spanska men är grym på teckenspråk!

Har kvalificerad vapenhantering pistol och automatkarbin.

Logga in för att svara
#84083 Svar: Exiit bjuder in Surfsverige på Roadtri 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Hade du inte "lite" bilproblem? Vad är det för vidunder vi ska åka med?

Logga in för att svara
#84086 Svar: Exiit bjuder in Surfsverige på Roadtri 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

shiiiit hur fick du greencard? eller äru fifty fifty kanske... fan va orättvist!
I löööve the US and A...
Har redan friat till random personer men alla är ju för fan gifta i det här landet!!?
Nån som har nåt bra tips på matchmaking sajt där rika gamlingar söker ung tjej som gillar surfing och kan tänka sig bli hemmafru och surfa på heltid?
Eller nån amerikan som kan tänka sig gifta sig med mig, utseende spelar ingen roll, strl har inte heller nån betydelse. Men han bör helst vara ekonomiskt oberoende.

btw EPIC surf på San O & Lowers idag... hihi *wish u were here*

Logga in för att svara
#84096 Svar: Exiit bjuder in Surfsverige på Roadtri 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gör du dig inte skyldig till en logisk motsättning elinn när du säger att du ska vara hemmafru men surfa på heltid???

Logga in för att svara
#84115 Svar: Exiit bjuder in Surfsverige på Roadtri 14 år, 11 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Willy skrev:
Hade du inte "lite" bilproblem? Vad är det för vidunder vi ska åka med?

Det är samma bil som jag åkte upp med. Min Passat vr6 -96a Har funkat prima den senaste tiden. Har tagit den på ett par längre resor b.l.a ut till Tofino och Revelstoke så den verkar vara på lite bättre humör nu.

Till Elinn så är jag helt eneklt amrikansk medborgare (född i landet)
Vi skulle kunna gifta oss men isf måste du vara ekonomiskt oberonde och försörja mig med bostad, mat och kreditkort. Annars kan de vaahhh!

yieeeewww!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!