Hej SurfSverige!
Härmed bjuder jag: John "exiit" Barnekow in SurfSverige på roadtrip från Vancouver till San Diego.
Min tidigare resa upp till Kanada finns att läsa här på
surfsverige.se/index.php/forum/2-surfforum/77852-skadeglaedje-enda-sanna-glaedjen
Så nu efter en säsong här i Whistler så kräver nu kropp och själ surf surf och mer surf. Så jag tänker flytta tillbaks ner till SD för jobb, sol och surf! Så som planen är nu kommer jag börja min resa ner till SD i början på Juni månad. Detta är kanske kan tyckas är väldigt kort varsel, så denna resa kanske skulle lämpa sig till någon person(er) i trakterna eller på vägen. Jag räknar med att resan kan ta mellan 3-8 dagar beronde på hur surfet är och om Vegas är med på kartan.

vilket det är med 99% säkerhet. I dagsläget finns det 4 platser lediga i bilen.
Ska även lägga till att datum osv inte är 100% så detta är lite av en intresseansökan om det finns någon som är keen på att se västkusten och galet mycket surf!
Jag skickar också ut en arbetsplats annons här. Om det är någon där ute som känner någon i Södra Californien som behöver en flitig arbetare så är jag grabben för jobbet (amerikansk medborgare och SSN) är grym på det mesta!!
Ha det bäst SurfSverige!!!
yieeeewww!!!!