Facebook data

1
Taxi med surfbräda till Arlanda
#99290 Taxi med surfbräda till Arlanda 13 år, 5 månader sen Stoke: 0

calhorda
graphgraph

Hej, är det ngn som har åkt taxi från Stockholm till Arlanda med en surfbrädda, 6,3 ~2meter?
Ringt ngr taxi bolag och de säger max längd runt 1,5m

Åker med sambon o 2 barn så det skulle vara smidigare än T-bana + Arlanda express

tack
Alexandre

Logga in för att svara
#99291 Svar: Taxi med surfbräda till Arlanda 13 år, 5 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

beställ en limousine

Logga in för att svara
#99292 Svar: Taxi med surfbräda till Arlanda 13 år, 5 månader sen Stoke: -11

karljohan eklund
graphgraph

Tja!

Jag har åkt från Uppsala med taxi ett gäng med gånger. Då har jag helt enkelt bokat en kombi och inte sagt något om brädor, brukar funka utmärkt. Då har vi varit två personer + två board bags.
Mitt tips: Think BIG! Boka en minibuss säg inget om brädor, när taxibilen väl står där så vill han nog inte missa körningen =)

/k

Logga in för att svara
#99307 Svar: Taxi med surfbräda till Arlanda 13 år, 5 månader sen Stoke: 7

mr webber
graphgraph

har bokat taxi från stockholm med 020 och sagt att jag har en 2-3brädr och vill ha en stor bil ett par gånger! båda gångerna va det inget problem å då va det vanlig kombi. =)

Logga in för att svara
#99316 Svar: Taxi med surfbräda till Arlanda 13 år, 5 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Ringde runt till Taxi Stockholm och 020 och de kunde inte lova något så jag åkte kommunalt ut. Men hem från Arlanda fanns det en VW buss där (Taxi Stockholm?) och det var inga problem. Fick betala stortaxa bara men det var det värt. 2 vuxna + 1 barn i sulky + bräda. Så ring och boka stortaxi kanske?

Logga in för att svara
#99408 Svar: Taxi med surfbräda till Arlanda 13 år, 5 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Åker taxi flera gånger per år med boardbag. Man ringer taxibolaget å säger att man ska till Arlanda å har en större väska. Behöver en kombi Volvo V70 el likn. Aldrig varit några problem. Å har aldrig behövt betala ngt extra.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!