Facebook data

1
Tips om surfprodukt som ska underlätta!
#98000 Tips om surfprodukt som ska underlätta! 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

TPU
graphgraph

Vi är fyra studenter som ska klura ut en uppgift och vi behöver eran hjälp. Vi vill ta fram en produkt som underlättar när ni utför eran sport. Eftersom ingen av oss kan vågsurfa behöver vi hjälp från någon som kan.

Vi har några frågor som ni kan besvara

1. Vad har du på dig när du surfar?
2. Upplever du att du fryser under tiden du är ute i vattnet o surfar?
Isf vilka kroppsdelar.
3. Vilka är de vanligaste skadorna du tycker uppstår vid surfing?
4. Om du fick önska vilken produkt som helst som förbättrar din surfing vad skulle detta vara?
5. Skulle du tänka dig att använda en väst (som du har på dig över dina vanliga surfkläder) som ger
värme o skydd?

har ni något annat att påpeka får ni gärna tipsa om det!

//Matilda, Evelina, Therese och Stephanie

Ändrat av TPU
Logga in för att svara
#98001 Svar: Tips om surfprodukt som ska underlätta! 13 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

QS har redan en vast.

www.quiksilver.com/shop/index.jsp?categoryId=11911352#/wetsuits/heatvest/

Uppvarmda skor eller handskar daremot...det vore trevligt

Logga in för att svara
#98003 Svar: Tips om surfprodukt som ska underlätta! 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

Kasimir
graphgraph

Tjena! Tror ni får mer ut av att göra en onlineenkät och länka till den, blir lättare att sammanställa infon och få en översikt över alla svar. Prova www.surveygizmo.com den är riktigt lätt att jobba med. Ställ även frågor som ger mer specifika svar som går att använda till en kravspec då finns det en större chans att något av svaren ger er början på en bra idégenerering. Lycka till.

1.Våtdräkt ibland shorts och rashguard
2.Ibland om händer och fötter
3.Skrapsår
4.En bräda som gick att ändra form på.
5.Nej men under, har precis beställt en.

Jag skulle precis som Andiss vilja ha varmare och smidigare skor och handskar därmed inte sagt att de behöver vara uppvärmda.

Logga in för att svara
#98004 Svar: Tips om surfprodukt som ska underlätta! 13 år, 6 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

1, våtdräkt, shorts/rashguard när det är varmt
2. aldrig, hårt som sten...
3. förslitningskador av axlar efter många års surfande? annars är skrapsår och fencut vanligast skulle jag gissa.
4. ? tror mera på att träna och surfa mycket för att bli bättre, svårt att köpa sig till framgång i surfing. Eller jo vänta en hjälm som inte flyter som en kork och som faktisk sitter bra så man kan surfa närmare stenarna.
5. Nej efter som jag aldrig fryser har jag inget behov av detta. Men det finns många varianter som andra använder.

Lycka till.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!