Facebook data

1
favvo booties glömda på udden igårkväll
#97639 favvo booties glömda på udden igårkväll 13 år, 7 månader sen Stoke: 0

snakie
graphgraph

Hej, jag glömde mina booties till höger om toa-stugan bredvid en barrbuske igår kväll på torö udden.
Om det är någon som har vägarna förbi i dagarna och kan tänka sig att ta en titt om dom ligger kvar så skulle det vara så snällt. hittelön utlovas!
patagonia 3mm i strl större.

Mvh Erik L

Ändrat av snakie
Logga in för att svara
#97651 Svar: favvo booties glömda på udden igårkväll 13 år, 7 månader sen Stoke: 3

Nynäs
graphgraph

va förbi idag vi 16 tiden och plockade upp dom.
hämtas i nynäs eller nästa gång det blåser på tö..
0727259909

Logga in för att svara
#97665 Svar: favvo booties glömda på udden igårkväll 13 år, 7 månader sen Stoke: 0

snakie
graphgraph

min bro! tack för det, du avlutade detta dygn i lika galant som KSII @ trestles i mina ögon!
mastah-shaka till dig och vi ses framöver!
aroha

Logga in för att svara
#97684 Svar: favvo booties glömda på udden igårkväll 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

Dahlström
graphgraph

Hej!
Jag sitter precis och ska beställa ett par likadana skor men vet inte vilken storlek jag ska ha. Normalt har jag skostorlek 43 så jag tänkte att därför kör jag på en US 9. Det ställe jag beställer ifrån i England tycker jag ska ta en US 10 ifall jag normalt har 43. Men patagonia säger att man ska gå ner en storlek för bästa komfort.

Så frågan är: Vilken skostorlek har du och vilken storlek har du på dina patagoniaskor?

Vänligen
Petter

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!