Facebook data

1
Surf i Afrika
#97526 Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Hej.

tjek min nye non-profit hjemmeside ud: www.GoSurfAfrica.com.

På hjemmesiden finder du alt det information, du har brug for, når du skal planlægge din næste surfrejse til Afrika. Der er flere og federe surfmuligheder i Afrika, end du måske lige går og tror!

For eksemple i Senegal, hvor danskeren Jesper Mouritzen har slået sig ned med sin egen surfcamp. Læs mere om det under Senegal på www.GoSurfAfrica.com.

Jeg tjener ingen penge på hjemmesiden. Håbet er bare, at få flere til at tage på surfrejse til Afrika for på den måde at skabe et grundlag for turisme, der så igen kan skabe lidt positiv udvikling i flere af disse fattige egne i Afrika. Læs mere om visionen på hjemmesiden.

God fornøjelse!

Logga in för att svara
#97529 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Hvis jeg kan hjælpe på nogen måde med at arrangere en surf rejse til Afrika, så skriv til mig på contact@GoSurfAfrica.com, så vil jeg gøre alt, hvad jeg kan gøre for at hjælpe dig.

Jeg kan personligt anbefale surfrejser til Ghana og Senegal!

www.GoSurfAfrica.com

Ändrat av madspedersen1983
Logga in för att svara
#97568 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Jeg tager til Marokko fra 15.-22. oktober. Er der andre, der skal lufte deres surf boards der?

Jeg flyver til Agadir og regner med Taghazout som udgangspunkt, men vil høre om der er nogen, der vil dele lejen til en bil og køre lidt på opdagelse op/ned langs kysten???

Logga in för att svara
#97614 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

madspedersen1983 skrev:
Hej.

tjek min nye non-profit hjemmeside ud: GoSurfAfrica.com.

På hjemmesiden finder du alt det information, du har brug for, når du skal planlægge din næste surfrejse til Afrika. Der er flere og federe surfmuligheder i Afrika, end du måske lige går og tror!

For eksemple i Senegal, hvor danskeren Jesper Mouritzen har slået sig ned med sin egen surfcamp. Læs mere om det under Senegal på GoSurfAfrica.com.

Jeg tjener ingen penge på hjemmesiden. Håbet er bare, at få flere til at tage på surfrejse til Afrika for på den måde at skabe et grundlag for turisme, der så igen kan skabe lidt positiv udvikling i flere af disse fattige egne i Afrika. Læs mere om visionen på hjemmesiden.

God fornøjelse!

Logga in för att svara
#97615 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Problemer med hjemmesiden, beklager. Den virker uden www. - altså: GoSurfAfrica.com.

Arbejder på problemet

Ändrat av madspedersen1983
Logga in för att svara
#97616 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

inte speiciellt relevant eller matnyttigt ..

Logga in för att svara
#97617 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

lägg ner

Logga in för att svara
#97618 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

madspedersen1983 skrev:
Problemer med hjemmesiden, beklager. Den virker uden www. - altså: GoSurfAfrica.com.

Arbejder på problemet

Funkar lika bra att skriva www som utan www, så du behöver ej jobba på något problem.

Jag undrar vilket afrikanskt land som erbjuder bäst resevistelse om både surf och kontakt med lokalbor ska förekomma då jag o mitt resesällskap gärna upptäcker landet med dem som bor där. Vill även att malaria inte ska vara så utbredd. Bra om folk där kan snacka duglig engelska. Budgeten för några veckor är max 10000 inklusive transport t.u.r. Tidpunkt: oktober till maj

Tyckte annars att funktionen/rubriken "The Year of Surf in Africa" var effektiv, mycket hjälp. Vilka länder i Afrika har du själv varit i av dem du skrivit om på hemsidan?

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#97619 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 3

Norrsken
graphgraph

Nej, håll i! Bra översikt och allt för en god sak.

Logga in för att svara
#97622 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Tak for den fine kritik!

@IST: Jeg vil anbefale lande som Senegal eller Ghana, hvis det er din første tur til Afrika, og hvis du skal alene af sted. Det er desværre ganske dyrt at flyve til Afrika, men billetter til Accra (Ghana) og Dakar (Senegal) kan fås ned til godt 5000 kroner, og derfra er det rimeligt billigt at leve i både Senegal eller Ghana. Begge steder er super fede surflande, som jeg personligt kan abefale. I Senegal er mulighederne dog helt unikke, da du har rigtig mange fede spot samlet på et ganske lille område omkring Dakar-halvøen. Jeg kan varmt anbefale surfcampen på N'Gor, hvor legendaruiske N'Gor Right er lige uden for døren - www.gosurf.dk (det er en dansker, der har campen.
Alternativt kan du flyve til Johannesburg og surf på Sydafrikas østkyst og i Mozambique.
Der er desværre mulighed for malaria alle steder, selv om Senegal og Sydafrika er lavrisiko-områder uden for regntiden. Men det er ikke noget problem på www.GoSurfAfrica.com finder du en guide til, hvordan du undgår malaria (under "Travel Tips Africa og "Avoid Malaria").

God tur. Og skriv endelig igen, hvis jeg kan hjælpe med mere! contact@GoSurfAfrica.com.

Happy Surfin,
Mads

Logga in för att svara
#97642 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

@IST: Var det svar nok? Jeg vil rigtig gerne hjælpe, hvis du har flere spørgsmål. Håber virkelig, du kommer af sted, for det er en helt unik oplevelse at tage på surf-rejse i Afrika!!!

VH Mads

contact@GoSurfAfrica.com

Logga in för att svara
#97646 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

madspedersen1983 skrev:
@IST: Var det svar nok? Jeg vil rigtig gerne hjælpe, hvis du har flere spørgsmål. Håber virkelig, du kommer af sted, for det er en helt unik oplevelse at tage på surf-rejse i Afrika!!!

VH Mads

contact@GoSurfAfrica.com

Ja absolut det var utförligt svar. Tack! Resten tar jag via epost om jag kommer på några mer funderingar kring resemålet.

Logga in för att svara
#97677 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Kapstaden?
Några nyttiga tips?
Flyttar dit i Januari tror jag och stannar till slutet av Juni.

Tänker surfa men skulle även behöva jobba mot lön för jag hinner inte spara tillräckligt, är det möjligt att hitta jobb där och isåfall vad för sorts jobb? Jag har ingen speciell utbildning (fotograf) men mycket erfarenhet från lager / hamn / truck och såna däringa grov arbeten. =/

Tänker mig oxå att jobba utan lön med ett eller flera nyttiga projekt för barn och ungdom däromkring men det har jag någorlunda bra koll på redan men tips är välkomna även inom det.

Logga in för att svara
#97678 Svar: Surf i Afrika 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

@marQs: Jeg ved desværre ikke så meget om jobsituationen i Sydafrika. Jeg ved dog, at det er et samfund med kæmpe forskel på rig og fattig, så det skulle være muligt at få job med en løn, som du kan leve for. Kombineret med frivilligt arbejde ville det være oplagt for dig. Der er masser af brug for hjælp i en række townships omkring Cape Town!
Jeg vil her anbefale dig at kontakte organistationer hjemme i Sverige og høre dem til, hvor du kan hjælpe dem dernede - at danne sig oversigt over organisationer, der er værd at arbejde for, når først du er i SA, vil være super svært. Så fix det hjemmefra.

Angående surf omkring Cape Town, så finder du info på www.GoSurfAfrica.com - klik på "South Africa"-ikonet i venstre spalte.

Happy surfin'
Mads

Spørg endelig, hvis du har flere spørgsmål.

Logga in för att svara
#98019 Svar: Surf i Afrika 13 år, 6 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Jeg har hørt rygter om en surf-comp i Taghazout i en af de kommende uger. Er der nogen, der har hørt noget om det? Jeg har nemlig selv planer om en surfrejse fra 15. til 22. oktober, og jeg havde egentlig håbet at kunne undgå de helt store crowds. Jeg vil derfor gerne vide hvor/hvornår konkurrencen så evevntuelt bliver afholdt. Anyone?

Logga in för att svara
#98346 Svar: Surf i Afrika 13 år, 5 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Hej. Tak for fede surfture til de involverede i og omkring Taghazout.

Næste trip: Senegal 1. til 18. februar. Sig til hvis du vil med. Jeg regner med at bo på Surf Camp Ngor (www.gosurf.dk). Men jeg har egentlig også planer om at rejse lidt rundt i Senegal med/uden surfboard.

Læs mere om de fede muligheder for at surfe i Senegal på www.GoSurfAfrica.com.

Logga in för att svara
#98516 Svar: Surf i Afrika 13 år, 5 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Så er der kommet spritnye gallerier med fede surf film og billeder fra Afrika. Tjek det ud på: www.GoSurfAfrica.com

Happy Surfin'

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!