Facebook data

1
Surfboard med flygplan
#97518 Surfboard med flygplan 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

dansksurf
graphgraph

Tja..
Jag har bookat biljet till Lissabon från köpenhamn med Lufthansa. Jag ringde dom o frågade hur mycket jag skulla betala för att ta med mig mitt surfboard. det ville bli 115 euro på vägen ner... Tycker det är sjukt dyrt. Kan detta verkligen vara sant? Någon som har erfaranhet av detta?

Tack, Jacob.

Logga in för att svara
#97527 Svar: Surfboard med flygplan 13 år, 7 månader sen Stoke: 4

madspedersen1983
graphgraph

Hej Jacob

Lufthansa er ikke at foretrække, når du rejser med surfboards. Deres regler skifter ofte og kan variere fra lufthavn til lufthavn.

På hjemmesiden www.GoSurfAfrica.com kan du klikke ind på "Travel Tips Africa" og derefter "Surfboards on a Plane". Her finder du en liste over flyselskaber, hvor der står, hvad du skal betale for at få dit board med deres fly.
Hvis du klikker på linket ved hvert flyselskab kommer du direkte ind til en underside på deres officielle hjemmeside, hvor du finder præcist hvad de tager for en specifik flyrejse med boards.

HUSK. Tjek altid flyselskabernes surfboard-politik, inden du køber flybillet. En billig flybillet er ikke så billig, når du pludselig skal slippe flere hundrede euro for at få dit board med - hvis du da ikke har været så uheldig at rende ind i et selskab, der slet ikke vil lade dig få boards med på passagerfly (British Airways og andre).

Men tjek listen på www.GoSurfAfrica.com - så får du en idé om, hvad det koster med de enkelte flyselskaber - samt links til de specefikke regler for netop din flyrejse.

Logga in för att svara
#97825 Svar: Surfboard med flygplan 13 år, 6 månader sen Stoke: 4

dansksurf
graphgraph

Takker for svaret.. Er dog så uheldig at jeg netop bookede flybiletten inden, da jeg ikke kunne forestille mig at det skulle blive så dyrt.
Er kommet frem til at det slet ikk kan svare sig, så blir nød til at leje dernede istedet. Må bare håbe på at de har nogle okay boards..
Men tak for det, vil helt sikkert tjekke den side en anden gang.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!