Facebook data

1
Tack torö
#97398 Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: 3

långbräda
graphgraph

Kom sent hade en sjukt snabb och rolig session. Tills mörkret tog över och månen började lysa.

Logga in för att svara
#97422 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Kul att höra! Menar det.

Förlåt nu är jag mitt gamla dryga jag. Men tycker det här (och många andra) inlägget är onödigt. Jag är glad att du är glad men tycker vi kan bespara forumet från brus. Vill man spy ut mindre intressanta förteelser är Facebook och Twitter ett bra forum.

Vidare.... varje gång Torö bjuder till genereras i snitt typ 12 trådar. EN tråd med folk som söker/erbjuder skjuts, EN tråd med grymma bilder etc. räcker väl? På så sätt missar ingen någonting om allt är samlat. Känns ju logiskt för mig åtminstone.

Hata mig inte, tror bara det skulle gynna forumet med lite effektivitets-tänk.

Simma lugnt!

Logga in för att svara
#97429 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Asså grejjen rackarn är ju den att om vi rent hypotetiskt antar att långbrädas inlägg är onödigt.
(Vilket vissa anser och vissa andra inte)
Hur onödigt blir ditt svar då? Ett onödigt svar på ett onödigt inlägg.
Och hur fan orkar du engagera dig i något du anser helt onödigt?
Det är ju som att sätta sig i en ishall och klaga på hur tråkigt det är att kolla på hockey...jamen gå ut ur ishallen då!

Logga in för att svara
#97430 Svar: Tack Långbräda! 13 år, 7 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Härligt Långbräda att du delar med dig av ditt stokade brus! Är alltid kul att ta del av andras glädje på ett forum som detta.

Ja Rackarn Torö är tillför att pratas om så att alla ser även dem som aldrig varit där. Intressanta effektivitetsändringarna du har förslag på. Frågan är vilken som ska hålla på att koordinera personerna som vill meddela/fråga/visa något till folk om vart det är lämpligt att posta sitt innehåll.

En tråd om transport dit kan vara möjlig om alla ska åka från samma plats, men så har ju inte fallet varit denna vecka, därför som det skapas nya hela tiden beroende på vart folk åker ifrån. Sen det där med endast en tråd med surfbilder kan ju säkert fungera bra om alla vill dela tråd. Kanske fotograferna från Torö kan lägga upp sina bilder på någon äldre bildtråd men bara byta datumrubrik. Denna hyllningstråd däremot behövs det mer av , är så behagligt att läsa om någons surfares lycka av en bra dag i vågorna. Tycker att det är ett positivt brus och uppmuntrar fler att posta sina upplevelser i sådan tråd som denna. En dröm vore om fler bara skriver några korta meningar om vad Torö gjort för dem en bra surfdag, då skulle det bli ett stort brus och många intressanta företeelser.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#97431 Svar: Tack Långbräda! 13 år, 7 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Äh, förlåt då. Jag klagade på en del av Surfsverige. Ex. Jag gillar hockey, men matchen är värdelös.

IST: Lovar att skapa ett nytt inlägg nästa gång jag surfar pissiga vågor i Sverige. Eller när jag har tvättstuga. Eller när jag tar en fika på stan...

Har försökt avregistrera mig men inte fått gehör från Redax så terrorn fortsätter.

Logga in för att svara
#97432 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hehe. Jag förstår vad Rackarungen menar och kände ett visst begär att själv skriva det han skrev bara för att jag DÅ var på DET humöret Men det blir ju som nu lite dålig stämning
Summan av kardemumman: Vill du kritisera, vad saken än gäller, så gör det för guds skull inte på SS...

Logga in för att svara
#97444 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: 1

lånad,våg
graphgraph

nån skriver ett snabbt inlägg om att man kom sent till brytet, ja men se på fan.... diskutionen är igång, är inte det vad forum är till för? tack för en grym kväll å inga dropp otrevliga människor eller liknande...... share the love peace

Logga in för att svara
#97446 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: 1

blackpoint
graphgraph

Måste säga, mitt småländska vemod till trots, att det är smittande och kul när folk delar med sej av sin stoke så tummen upp för långbräda!=) Sen är det alltid kul med bilder med så att vi andra även kan få ögonsurfa liter grann =) Mera sånt!!

Peace

Logga in för att svara
#97476 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: 1

alba
graphgraph

En stilla undran om effektivitetstänket, det är måhända eftersträvansvärt i ett producerande företag men under en surfsession produceras väl inte så hemsk mycket? Eller förresten produceras väl glädje och första inlägget kändes som ett spontant utrycke för just glädje. Kan man då kanske vända på allt och faktiskt säga att första inlägget är sjuukt effektivt? Oavsett vilket har undertecknad fått bra förslag på åtgärd nästa gång man tvingas genomlida en dålig hockeymatch...

Logga in för att svara
#97477 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Nej inlägget är sjukt ointressant...

Logga in för att svara
#97478 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Långbrädas inlägg skulle i och för sig passat utmärkt i den personliga profilbloggen som finns här på sidan.

Logga in för att svara
#97559 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

YErikG skrev:
Nej inlägget är sjukt ointressant... verkligen håller med!!

Logga in för att svara
#97595 Svar: Tack torö 13 år, 7 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

ErikG skrev:
Nej inlägget är sjukt ointressant...

Instämmer helt!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!