Aloha!
Har alltid tyckt du är trevlig Yann/Erik G när vi träffas och det är surf och jag respekterar dig som surfare. Känns tråkigt när du inte respekterar att Patrick och jag har andra åsikter.
Du får gärna dissa OCEANRODEO och den vanliga TORRDRÄKTEN, det bryr jag mig inte om. Det är sättet som ni gör det på som känns tråkigt.
När det gäller olika utseende på VÅTDRÅKTER så har ju varje FABRIKAT sina ideer hur man får en TORRDRÄKT att fungera så bra som möjligt i en viss typ av temperatur. Det är ju inte så att alla delar dina åsikter rakt av YANN;ERIK G, då skulle det ju funnits väldigt lite variationer mellan olika TORRDRÄKTER, eller hur?
Det finns 20-30 Svenska surfare som kört med OCEANRODEO och de diggar den, det känns mer relevant än att ni som aldrig testat den har en massa åsikter om den. Speciellt när ni säger att ni inte behöver testa den för att du redan innan vet att den inte kommer att fungera. Känns ganska inskränkt att tänka så tycker jag.
Här kommer en liten filmsnutt från en tävling i Australien i små vågor (vinnaren körde Superfish):
www.surfindustries.com/video/ SuperFish_HI.wmv
Backdoor har ett par DEMODRÄTER som man gärna får testa, tex OCEANRODEOoch den nya TORRDRÄKTEN, då kan man själv se vad man gillar DRÄKTEN...
Märks förövrigt på forumet att det varit klent med surf på västkusten det senaste...
Får hoppas det vänder snart, är nog fler än jag som behöver lite surf snart...
Ha det gott
//SHARKBOY