Facebook data

1
SurfCamping runt biarritz?
#96655 SurfCamping runt biarritz? 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

gröngöling
graphgraph

hey! jag och två polare tänkte surfa och campa i Biarritz!
Tips på några bra och billiga campings i området?
Länka gärna!
(värt att hyra bil?)

//// Felix

Logga in för att svara
#96657 Svar: SurfCamping runt biarritz? 13 år, 8 månader sen Stoke: 0

Lundegren
graphgraph

gröngöling skrev:
hey! jag och två polare tänkte surfa och campa i Biarritz!
Tips på några bra och billiga campings i området?
Länka gärna!
(värt att hyra bil?)

//// Felix

Grymt ,när ska ni ner? vi drar ner till biarritz och Hossegor runt den 20e september i folkabuss!

Logga in för att svara
#96679 Svar: SurfCamping runt biarritz? 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

gröngöling
graphgraph

fan vad nice! vi kommer dra ner den 4e september och resa runt lite och sedan åka hem den 29e september. Har du varit där förut i september?

Logga in för att svara
#96765 Svar: SurfCamping runt biarritz? 13 år, 8 månader sen Stoke: 0

josefinlundquist
graphgraph

Hejhej! Vi är tre pers som också tänkt åka ner dit i september någon gång. Var har ni tänkt att bo någonstans? Har kollat runt lite men inte hittat något jättebra, mest dyra semesterlägenhter. Har ni hittat något bättre, några tips?

Logga in för att svara
#96766 Svar: SurfCamping runt biarritz? 13 år, 8 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Kolla med Friends of Aloha...! Härligt häng o nära surf..
Om ni har med er folkabuss behöver ni ju ingen camping.. Bara o ställa er där ni känner för
Kan rekommendera Bidart 5 km söder om Biarritz.. Vet dock inte om man kommer ner på den parkeringen med en folka nuförtiden. Men om ni har buss så skit i Biarritz o dra till Spanien istället.. mkt billigare, mindre folk o trevligare, dessutom bättre surf! Annars e det bättre surf norr om Biarritz också o inte alls lika mkt folk.. Kan rekomendera Caracans bl.a.

Logga in för att svara
#96801 Svar: SurfCamping runt biarritz? 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

gröngöling
graphgraph

Alltså vi hade tänkt att dra med ett tält som vi slår upp på olika campingar, bo så primitivt som möjligt och lägga pengar på en bräda samt våtdräkt. och mat såklart!
Sidospår: går det att köpa till Gas till stormkök där i trakterna? Så vi vet vilket sorts kök vi ska ta med. Finns T-röd?

Logga in för att svara
#96853 Svar: SurfCamping runt biarritz? 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Under det glada 90-talet...94 för att vara exakt så slaggade jag å kompisen på stranden i Hossegor, under bar himmel i 2-3 veckor. Hur nice som helst...när man var 19! Blev väckta av traktorer som rensade stränderna och vilda hundar som slickade en välkomnande i ansiktet på morgonkvisten. Skulle inte göra det nu kan jag meddela Men Jävlar va kul det va! Rekommenderas starkt!!!!!

De e bara att åka ner så löser det sig säkert på plats, det brukar det göra för det mesta.

Logga in för att svara
#96903 Svar: SurfCamping runt biarritz? 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

gröngöling
graphgraph

oj! Det lät underbart! synd att det kanske inte går att göra så längre.. Men det ska bli så himla kul! Har ni/du något annat tips till mig som ska iväg på sin första surf-resa? något som är bra att ha i åtanke?

Logga in för att svara
#97126 Svar: SurfCamping runt biarritz? 13 år, 7 månader sen Stoke: 2

knutigro
graphgraph

Hej, Lacanau Ocean utanför Bordeaux är riktig lugnt och fint och man bor i skogen där gratis. Kommer en kille varje morgon och säger att man ska ta väck sitt telt men det er lugnt.

Kring Biarritz är det inte riktig så enkelt och vi har testat att fricampa här men båda råkat på böter och på arga bönder. Just nu bor vi här www.biarritz-camping.fr/ och det er 17 Euro för tält och buss, två personer, så det tycker jag är prisvärd i stället för att köra rundt hela tiden och gömma sig. Även många surfare som bor här och rätt bra stämning.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!