Facebook data

1
Resa Uppsala(Stockholm?) - Varberg ToR fr-sö
#96277 Resa Uppsala(Stockholm?) - Varberg ToR fr-sö 13 år, 8 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Hej!
Det här spårar säkerligen ur fullständigt som vanligt men jag chansar

Vi är just nu ett gäng på 3-5 pers som planerar att köra från Uppsala på fredag efter jobbet. När det nu är oklart hur många bilar vi blir tänkte jag att det kan vara slugt att samordna och försöka fylla minst två bilar.

Så är det någon som behöver skjuts?
Någon mer som är intresserad av att fylla sin bil med trevliga människor?

Logga in för att svara
#96278 Svar: Resa Uppsala(Stockholm?) - Varberg ToR fr-sö 13 år, 8 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Jag har en kompis.. Johan Marklund som jag tror gärna hänger med från Uppsala iallafall..

Logga in för att svara
#96279 Svar: Resa Uppsala(Stockholm?) - Varberg ToR fr-sö 13 år, 8 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Jag såg det på Facebook och har skickat ett mail redan

Logga in för att svara
#96295 Svar: Resa Uppsala(Stockholm?) - Varberg ToR fr-sö 13 år, 8 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Åker en bil med en ledig plats för närvarande från Stockholm och dess trakter till Varberg via Göteborg sen fredagskväll eller extremt tidig lördagsmorgon. Om någon saknar plats så är det bara och skriva ett gästbokinlägg till mig. Du kan hoppa på i Uppland eller någonstans efter vägen och fylla bilen.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#96349 Svar: Resa Uppsala(Stockholm?) - Varberg ToR fr-sö 13 år, 8 månader sen Stoke: 0

Cibag
graphgraph

Skulle gärna hänga på men det är kanske lite för långt att hämta upp mig i Hue!? Här kan man ju tyvärr inte prata om vågor alls just nu =(
Men hoppas ni får kul och mycket vågor!

Logga in för att svara
#96375 Svar: Resa Uppsala(Stockholm?) - Varberg ToR fr-sö 13 år, 8 månader sen Stoke: 0

CajsaS
graphgraph

Är det någon som vet ungefär hur mycket det kostar att bränna ner dit från Stockholm?

Logga in för att svara
#96376 Svar: Resa Uppsala(Stockholm?) - Varberg ToR fr-sö 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Det är ca 50 mil, matten får du fixa själv. Billigare så klart att dela bil med flera

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!