Facebook data

1
Surfresa till Biarritz
#96223 Surfresa till Biarritz 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

gröngöling
graphgraph

Hej!
Jag är ny här på forumet, och ny surfentusiast! Har provat någon gång och tänkte göra en liten resa nu där ändamålet är surfing, därför att det ser så jävla kul ut!! Jag tog studenten i år så nu leker livet, och därför tänkte jag och två kompisar bege oss till Biarritz i början av september för att prova vågorna. Så jag tänkte kolla med er, surferdudes om lite saker.
Vi ska vara där rätt länge (25dagar, typ) och jag vet inte hur mycket vi kommer att surfa, för det beror lite saker:
-Hyra/köpa surfbräda?
-Behöver man våtdräkt?
-Behövs surflektioner?(jag har åkt longboard (på land alltså) i drygt 4 år, och provat en riktig longboard en gång)( har paddlar runt i sjön där jag bor hahah-ha på en bräda alltså)
Jag är sjukt stoked på att testa detta och kommer göra allt för att lyckas! Det kliar i min kropp, vill bara iväg och prova. Så viljan och energin finns därrr!!!!

Till sist ska jag fråga om vad ni tror om detta? verkar det som en bra/ dålig idé? / ?
VI SYNS I BIARRITZ förhoppningsvis
// Felix

Logga in för att svara
#96224 Svar: Surfresa till Biarritz 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

gröngöling
graphgraph

skulle bli sjukt tacksam för svar! är lite vilse i dimman just nu.

Logga in för att svara
#96236 Svar: Surfresa till Biarritz 13 år, 8 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ta surflektioner av någon som surfat länge, så du lär dig the main rules in the water, så att säga. Atlanten är inte jättevarm och i sep är det helt klart skönt med lite gummi Hyr bräda och våtdräkt. Köpa kan du göra när du blivit sådär riktigt stoked och inte kan leva utan din surf. Men du har ju antagligen balans och movsen efter viss brädåkning, så det är ju ett plus. Och finns viljan där så kommer du stå upp på brädan snaaart!

Logga in för att svara
#96242 Svar: Surfresa till Biarritz 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

gröngöling
graphgraph

alright! sjysst. Någon som har koll på priserna kring Biarritz på brädor och dräkt? Ifall man vill hyra under en längre tid. eller bara allmänt! vore soft så att man kan räkna lite på ekonomin!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!