Facebook data

1
Motsats till Bomkörning
#96131 Motsats till Bomkörning 13 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

så här går det till: 1-tan ringer till 2-an: "är du på __________?" (hemlig spot som alla känner till...) 2an: "nej, jag sitter därimot på stranden med tjejen". 1-an: Aha, men det blåser - finns inga vågor? 2-an nej ingen swell här inte, pointen funkar inte. 1-an aha, fan också .. tar väl en grillad kykling på Hemköp och potatis sallad och åka till osurfbart ställe då .. Väl framme vid kusten märker 1-an att visst blåser på rätt bra och från rätt riktning men är nu för långt bort och tror att 2an lurat honum att inte åka till __________ ...... DETTA är motstas till bomkörning!!! Om det var vågor eller inte förtäljer inte historien ...... Hänt dig??

Logga in för att svara
#96133 Svar: Motsats till Bomkörning 13 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Vadå??? Lurad? Var det vågor i söndags och du hade inga grejer med dig? Ankelhögt? Eller var inte kycklingen välgrillad nog? Förklara! ;p

Logga in för att svara
#96135 Svar: Motsats till Bomkörning 13 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

blåste rätt bra i Öregrundsgreppen om man säger så ... grillad på berghällen var inte min melody ..... men, men jag följer surfintsikten nästa gång så blir det en riktigt bomkörning!!

Logga in för att svara
#96147 Svar: Motsats till Bomkörning 13 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Kan trösta dig med att jag själv missat flera tillfällen i sommar pga dålig/obefintlig kommunikation i crewn i frågan om samåkning och vågrapporter - typ 'omvända bomkörningar' här med. :/ Crewn finns inte längre. Nu e det endast små falanger à 1-3 pers som kör eget race...

Ändrat av Esta
Logga in för att svara
#96190 Svar: Motsats till Bomkörning 13 år, 8 månader sen Stoke: 1

lånad,våg
graphgraph

man får starta egna crew'n me sköna snubbar om man kan lita på me rapporter.... typ som p-3 ring så surfar vi...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!