|
#96131 |
Motsats till Bomkörning 13 år, 8 månader sen |
Stoke: 28 |
|
så här går det till: 1-tan ringer till 2-an: "är du på __________?" (hemlig spot som alla känner till...) 2an: "nej, jag sitter därimot på stranden med tjejen". 1-an: Aha, men det blåser - finns inga vågor? 2-an nej ingen swell här inte, pointen funkar inte. 1-an aha, fan också .. tar väl en grillad kykling på Hemköp och potatis sallad och åka till osurfbart ställe då .. Väl framme vid kusten märker 1-an att visst blåser på rätt bra och från rätt riktning men är nu för långt bort och tror att 2an lurat honum att inte åka till __________ ...... DETTA är motstas till bomkörning!!! Om det var vågor eller inte förtäljer inte historien ...... Hänt dig??
|
|
|
|
|
#96133 |
Svar: Motsats till Bomkörning 13 år, 8 månader sen |
Stoke: 29 |
Esta
|
Vadå??? Lurad? Var det vågor i söndags och du hade inga grejer med dig? Ankelhögt? Eller var inte kycklingen välgrillad nog? Förklara! ;p
|
|
|
|
|
#96135 |
Stoke: 28 |
|
blåste rätt bra i Öregrundsgreppen om man säger så ... grillad på berghällen var inte min melody ..... men, men jag följer surfintsikten nästa gång så blir det en riktigt bomkörning!!
|
|
|
|
|
#96147 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Kan trösta dig med att jag själv missat flera tillfällen i sommar pga dålig/obefintlig kommunikation i crewn i frågan om samåkning och vågrapporter - typ 'omvända bomkörningar' här med. :/ Crewn finns inte längre. Nu e det endast små falanger à 1-3 pers som kör eget race...
|
|
|
Ändrat av Esta
Logga in för att svara
|
|
#96190 |
Stoke: 1 |
|
man får starta egna crew'n me sköna snubbar om man kan lita på me rapporter.... typ som p-3 ring så surfar vi...
|
|
|
|
|