Facebook data

1
sommarsurf
#95974 sommarsurf 13 år, 9 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

fick tips om lite bilder från stenstranden av en kollega vars kusin tydligen fotar lite.

en.flickeflu.com/photos/57756278@N03

ett par goa bilder är det allt!

Logga in för att svara
#95975 Svar: sommarsurf 13 år, 9 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

nice.. är dom från igår??

Logga in för att svara
#95976 Svar: sommarsurf 13 år, 9 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

det stämmer nog

Logga in för att svara
#95978 Svar: sommarsurf 13 år, 9 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

Najs... Där hitta man sig själv, Sarah, Petter, Scott, Classe, Dana, Charlie och de flesta fejor man surfade med där ute igår.

Logga in för att svara
#95979 Svar: sommarsurf 13 år, 9 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

ja forsokte iaf... hehe usch messy

Logga in för att svara
#95983 Svar: sommarsurf 13 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

riktigt bra fotos!!

Logga in för att svara
#95994 Svar: sommarsurf 13 år, 9 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Props!!
Till alla Torö rajders, som trots femtio pers i vattnet höll god stämning uppe (nåt som aldrig skulle hända i Norge känns de som). Och för att ni brinner så mycket för surf att ni köttar därute sommar som VINTER!
Och till er som shreddade dessa hiss storm chop chip chap vågor som de vore en fin point!

En bra första surfen i Svea erfarenhet för mig!
Yeah! Stay Stoked!

Logga in för att svara
#96134 Svar: sommarsurf 13 år, 8 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

Oldschool skrev:
fick tips om lite bilder från stenstranden av en kollega vars kusin tydligen fotar lite.

en.flickeflu.com/photos/57756278@N03

ett par goa bilder är det allt!

Vilka schyssta bilder! Jätte roligt att han har lyckats fånga en helt PRICELESS moment som sker exakt den sekunden mellan bild #35 13 och #35 14. Det enda man ser är min aussie polare jordo's ansiktsuttryck när han har tagit en ganska brant drop. Han hamnade lite för djupt och kom inte förbi sektionen. Samtidigt ser min andra polare Nick att Jordo är för djup och försöker ta samma våg och får världens over the falls wipeout, samtidigt som jag paddlar runt de från shorebreaket. Vi ligger alla tre i linje med varann för att ha en perfekt down the line vy över kaoset och i det ögonblicket ser jag Jordo's uttryck och han ser mig, med samma ansiktsuttryck, och vi börjar asgarva åt Nick som har precis blivit manglad av läppen. Helt otroligt hur mycket som hände under en så kort stund och att han lyckades fånga det på bild. Finns det någon möjlighet att få tag i orginalen?? Förövrigt en fantastiskt sommardag på torö med god stämning /Cheers all

Logga in för att svara
#96239 Svar: sommarsurf 13 år, 8 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

YES YES YES !!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!