Facebook data

1
Bästa vågsurfingen på spaniens östkust?
#95731 Bästa vågsurfingen på spaniens östkust? 13 år, 9 månader sen Stoke: 0

gnuzen
graphgraph

Halloj alla surfers !
I slutet på Juli månad åker jag till Torrevieja i 2 veckor. Hade tänk att vågsurfa lite (hyra utrustning i kanske 4-5 dagar). Jag har tillgång till bil så jag kan tänka mig att åka en bit för hyfsade vågor, om det inte finns några i närheten? Är nybörjare så behöver inga jättevågor
Kom gärna med tips och berätta allt ni vet !
Tack på förhand !
peace

Logga in för att svara
#95772 Svar: Bästa vågsurfingen på spaniens östkust? 13 år, 9 månader sen Stoke: 0

gnuzen
graphgraph

Snälla hjälp mig nu !!!

Logga in för att svara
#95774 Svar: Bästa vågsurfingen på spaniens östkust? 13 år, 9 månader sen Stoke: 0

Captain_Kangaroo
graphgraph

Tjena, i juli brukar det vara rätt platt tyvärr. Var några år sen jag var i torrevieja nu men förut fanns det iaf en surfaffär där, vet dock inte om de hyr ut brädor.

De gångerna jag har surfat har jag varit norr om Alicante, men enligt farsan ska det funka ganska bra nära hamnen i torre också.

Logga in för att svara
#95778 Svar: Bästa vågsurfingen på spaniens östkust? 13 år, 9 månader sen Stoke: 0

gnuzen
graphgraph

Captain_Kangaroo skrev:
Tjena, i juli brukar det vara rätt platt tyvärr. Var några år sen jag var i torrevieja nu men förut fanns det iaf en surfaffär där, vet dock inte om de hyr ut brädor.

De gångerna jag har surfat har jag varit norr om Alicante, men enligt farsan ska det funka ganska bra nära hamnen i torre också.

Okej tack för infon !
Fick tag på en "karta" på lite stränder som tydligen ska ha hyfsade vågor:
wannasurf.com/spot/Europe/Spain/Mediterranean/index.html
Kolla gärna där och se vad du tycker

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!