Facebook data

1
Roadtripp till Biariitz, någon som vill med?
#95584 Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 9 månader sen Stoke: 1

Gurra_G
graphgraph

Hej,

Vi är några kompisar som tänkte dra på en roadtripp till Frankrike i början på nästa vecka! Vi har 1 kanske 2 platser lediga i bilen. Någon annan trevlig figur som har lust att hänga på?

Åker från Halmstad - Biariitz på måndag eller tisdag nästa vecka. Det finns 1 eller 2 platser över i bilen. Någon trevlig person som är sugen på att hänga med?

Logga in för att svara
#95601 Svar: Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 9 månader sen Stoke: 1

Gurra_G
graphgraph

Finns en plats kvar! Åker imorgon (måndag) eller tisdag. Ring om ni är intresserade: 076-2219066

Logga in för att svara
#95663 Svar: Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 9 månader sen Stoke: 1

Gurra_G
graphgraph

Hepp

Nu har vi varit i Hossegor 5 dagar (stort) och just nu runt Biarritz i ett par dagar... Finns 1 eller 2 platser over i bilen pa vagen hem.. borjar hemresan om typ 1 vecka.. tror vi kommer kora kustvagen norrut och folja kusten nastan hela vagen hem; frankrike, holland, tysk, dansk och landa i halmstad.. kanske lagger en vecka pâ att ta oss hem..

Skicka sms om nagon ar sugen pa att aka med, kollar mailen sallan!

Logga in för att svara
#95681 Svar: Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 9 månader sen Stoke: 1

Kalleknekt
graphgraph

Låter najs! Vi är tre grabbar som glider ner nästa fredag till krokarna där.. Hur är surfen? Är det apmkt folk..känns som de e de man är rädd för eller?

Någon speciell spot du kan rekommendera?

Logga in för att svara
#95719 Svar: Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 9 månader sen Stoke: 1

Gurra_G
graphgraph

Vi gillar Hossegor bast.
Vi ar nog runt Hossegor pa fredag, hor av er nar ni ar nere.

Logga in för att svara
#95736 Svar: Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 9 månader sen Stoke: 1

Kalleknekt
graphgraph

ic..finns det många spots? Jag menar nästa fredag...är väl nere tidigast lördag kväll, 23e..

Logga in för att svara
#95903 Svar: Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 9 månader sen Stoke: 1

Gurra_G
graphgraph

överallt är en spot.. sandstrand, sandstrand, sandstrand.. Vi har börjat åka norr ut nu. Är i Truc Vert nära Cap Ferret.. Har lite otur med vinden som är ganska stark och onshore.. Hoppas den lägger sig snart!

Logga in för att svara
#95966 Svar: Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 9 månader sen Stoke: 0

21271
graphgraph

Tjena Gurra och Kalle!

Hur länge kommer ni vara runt Bia/Hossegor? Om det är så att ni åker hem i början av augusti och vill ha nån mer at dela bensnin och körning med så letar jag efter en resa hemåt... Ha det gott!
S

Logga in för att svara
#95980 Svar: Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 8 månader sen Stoke: 0

Abberabbe
graphgraph

Tjena alla Frankrikekännare. Jag och min flickvän ska ner till trakterna kring Biarritz i slutet av aug. För att njuta av vågor och viner. Vi flyger ner, tänkte höra om ni har några tips på billigt boende och om vi borde hyra bil samt vad man betalar för en sådan? hade!

Logga in för att svara
#96234 Svar: Roadtripp till Biariitz, någon som vill med? 13 år, 8 månader sen Stoke: 0

timoteus
graphgraph

Tjena - jag och tjejen har en lya i centrala Biarritz med plats för 4 pers, gångavstånd till strand och restauranger under perioden 20:e Augusti till 3 September. Hör av er om ni behöver boende.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!