Facebook data

1
Söker personal till Bali å Marocko campsen
#95525 Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Tjäna,

Lapoint Surfcamp har några öppna tjänster på Marocko campet från Oktober till April typ å på
Bali campet från jul å framåt. Sugen? skicka mail till Katrine@lapoint.no.

Så om du är en taggad surfer kille eller tjej, som e ALLT för social å som vet
vad att jobba innebär skicka oss gärna din cv till Katrine.

Vi kan garantera mycket suuuuuuuuurf dagar, skönt häng å ett grymt ställe att jobba på...

P.s Lars du får inte söka förens du slutat cigga.......

Tackar
Sebban

Logga in för att svara
#95545 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Du ciggar juh med Sebbe!

Logga in för att svara
#95547 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

hehe

Logga in för att svara
#95554 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Bara när du e med Danne.... Lars gör ju det på ett helt annat nivå... typ nivå 8... ha ha

Logga in för att svara
#95562 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Nu vet jag varför Lars ciggar så mycket....
www.vimeo.com/25645258

Logga in för att svara
#95577 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

Anmäld!

Logga in för att svara
#95619 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 0

Lance
graphgraph

Lapoint camp på Bali, finns det ett sånt??? Eller du menar Rapture campet i Padang Padang?

Logga in för att svara
#95622 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Yes vi är agenter för Rapture i skandinavien, så detta blir stället man jobbar på i Bali. .

Logga in för att svara
#95623 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 0

P2U
graphgraph

Jag skickade ett mail till katrine@lapoint.no men har inte fått något svar än. Prövar väl här då...

Vill ha mer info om campet på Bali, så som:

Vad för arbetsuppgifter har man, vad tjänar man, arbetsvisum osv...

mvh johan

Logga in för att svara
#95624 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

P2U skrev:
Jag skickade ett mail till katrine@lapoint.no men har inte fått något svar än. Prövar väl här då...

Vill ha mer info om campet på Bali, så som:

Vad för arbetsuppgifter har man, vad tjänar man, arbetsvisum osv...

mvh johan

tjana pengar pa surfcamp? haha dream on dude!
food & stay skulle ja tippa pa

Logga in för att svara
#95638 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 0

P2U
graphgraph

Nja, drömma kan man väl få göra. Personligen jobbar jag inte gratis och för den skitsumman man kan äta och bo för på Bali så kan man lika gärna surfa och umgås med folk man vill.

Logga in för att svara
#95650 Svar: Söker personal till Bali å Marocko campsen 13 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Jobba på surfcamp är ett trevligt nöje som jag uppfattar det. Du har tillgång till tjejer och opps ..... nej nu var jag ute på hal is igen ..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!