Facebook data

1
Söker sovplats i Stavanger m. omnejd omgående
#95234 Söker sovplats i Stavanger m. omnejd omgående 13 år, 10 månader sen  

sofieherou

Hej alla! Jag och min kille packar bilen och åker uppåt Stavanger nu på söndag, tyvärr har vi inte hittat något boende ännu(sökt massvis på finn och hybel). Därför undrar jag om det är någon här som möjligtvis har några kvadrat att erbjuda. Båda två ska jobba på Nortura från 20juni och har jobb där till åtminstonne 20november. Allt är av intresse, har du tips eller space maila mig på sofie_herou@hotmail.com. Vi ses

Logga in för att svara
#95241 Svar: Söker sovplats i Stavanger m. omnejd omgående 13 år, 10 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Hoppas ni hittar nåt. I värsta fall får ni bo i tält på Bore strandcamping, inte helt fel men segt i längden kanske. Lycka till Sofie! Hälsa Pep // Freddan
ps. Jag ska höra lite med mina Norska vänner som bor där men det är en riktig chansning.

Logga in för att svara
#95262 Svar: Söker sovplats i Stavanger m. omnejd omgående 13 år, 10 månader sen  

sofieherou

You rock Freddan, bara att du hör efter med dina vänner är så himla snällt! Ska hälsa honom, han kommer i kväll äntligen och vi ser fram emot att få surfa med dig igen i sommar/höst bara så du vet

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!