Facebook data

1
Torö idag
#94852 Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 2

Danialius
graphgraph

Underbart Torö idag. Jag var där mellan 11-12 och hade grymt kul trots att jag bara fick en ordentlig våg (mitt fel). Jag har varit illa skadad efter en olycka våren 2010 och detta är första gången jag surfar sedan dess. Känner mig som ett litet barn ikväll

Logga in för att svara
#94853 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 1

Scheike
graphgraph

That's the spirit! Schysst å komma igång igen å bara va där ute lite oxå! Jag fick några rätt cleana vågor senare på eftermiddan. Första surfet på ett halvår, fint men nudelarmar efter 2 tim. Cheers!

Logga in för att svara
#94854 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 3

petterberg
graphgraph

Det var fint idag.. Jag fick några sköna skott som kanske kommer upp på min blogg www.petterberg.com/blog i veckan.

Logga in för att svara
#94859 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 1

Falken
graphgraph

Danialius skrev:
Underbart Torö idag. Jag var där mellan 11-12 och hade grymt kul trots att jag bara fick en ordentlig våg (mitt fel). Jag har varit illa skadad efter en olycka våren 2010 och detta är första gången jag surfar sedan dess. Känner mig som ett litet barn ikväll

Kul! Stoke på den.

Logga in för att svara
#94861 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Ja det va en skön morgon! Tyvärr va man tvungen att dra till jobbet en sväng på dan.. men sen vart kvällen va grymt skön!

Logga in för att svara
#94886 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

JA, verkligen underbar kväll. Avslutade med kaffe o kladdkaka bland lingonriset och väderpinade tallar inne vid kärringviken. LYCKA!!!

Logga in för att svara
#94887 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 0

Plugg
graphgraph

har inte vart ute något än? måste väl säkert fixa fram en ny våtddräkt också... temp i vattnet? ngn som vet? 543 Foil lär väl knappast räcka nu eller?

Logga in för att svara
#94890 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: -1

JoBo
graphgraph

Hej hej,

Tänkte ta mig ut till Torö på fredag eller måndag och har dock ingen bil. Är det någon som vet hur man kan ta sig dit med kollektiv trafik?

Det är tokvärt att släpa en bräda genom buss och pendel för att få en våg, abstinens.

Logga in för att svara
#94894 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 2

Danialius
graphgraph

11 grader

Logga in för att svara
#94895 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 4

ATA
graphgraph

JoBo, ta pendeln till Nynäs och sen buss 852 ut på Torö. Hållplats och promenad till Stenstrand får du lista ut själv..

Logga in för att svara
#94918 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: -5

POGA
graphgraph

JoBo skrev:
Hej hej,

Tänkte ta mig ut till Torö på fredag eller måndag och har dock ingen bil. Är det någon som vet hur man kan ta sig dit med kollektiv trafik?

Det är tokvärt att släpa en bräda genom buss och pendel för att få en våg, abstinens.

ABSOLUT!

Hoppa av bussen vid Herrhamra gård o ta grusvägen mot stenstranden...

Logga in för att svara
#94926 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: -1

JoBo
graphgraph

Sweet, tack för svar dudes, Har ev hittat en åkkamrat annars blir det nog buss.

Mer sånt, det gjorde mig riktigt glad. plus med sån där stoke eller vad det heter

Logga in för att svara
#94933 Svar: Torö idag 13 år, 11 månader sen Stoke: 3

petterberg
graphgraph

Nu finns några bilder från dagen.. www.petterberg.com/blog/gallery/toro-surfing/

Kommer några fler åkbilder på Harald Hammar också snart tror ja..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!