Facebook data

1
Surftrip
#94671 Surftrip 13 år, 11 månader sen Stoke: 0

LillJesper
graphgraph

jag funtar på att göra en surf resa till vinter. Åka vid års skiftet och vara borta till slutet på maj.
Någon som har några najs förslag? Gärna något ställe där man kan dra runt och bo billigt eller tälta.
Har kollat runt på forum och internet men blir inte riktigt klokare av något av det.... Finns säkert någon tråd men får som sagt inga idéer alls
Tack ädmå!

Logga in för att svara
#94674 Svar: Surftrip 13 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Du är i alla fall ute i god tid .... få se nu ... 5 månader ca .... Morocko kanske ... eller OZ - budjetresa eller gott om pengar? Det här typ av fråga är vanlig på forumet. Men lika svårt att svara på som "vilket kamera ska jag köpa?" Hur mycket få det kosta? Vilka målsättningar/förväntningar har du? Är du kompetent sufare/fotograf. Social och "törstig" eller ensamvarg och jaga vågor hellre en partija? Varmt eller kallt eller mitt imellan? Du fick DU lite att bita i!!

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#94675 Svar: Surftrip 13 år, 11 månader sen Stoke: 0

LillJesper
graphgraph

Är i säsongen i Oz under svensk sommar alltså deras vinter? Vill bara surfa mycket, min surfing duger i krig och draga gärna runt och letar vågor, festandes är inte varför jag åker...

Logga in för att svara
#94678 Svar: Surftrip 13 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

petter/Redax är OZ experten ... där har jag inget att komma med förutom drömmen att åka dit d.v.s ...
Du surfartippar hard core .. OK. Morocko föreslår jag!!

Min film från senaste resan 2010/2011

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#94679 Svar: Surftrip 13 år, 11 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

fan gaz, det där ser ju helt vilt ut! hade gärna suttit på klippan på anchor och iakttagit det swellet...

grym film!

Logga in för att svara
#94680 Svar: Surftrip 13 år, 11 månader sen Stoke: -3

Gotsurf
graphgraph

ska laga trumhinnan inför nästa trip ... DÅ jävlar!!!

Logga in för att svara
#94684 Svar: Surftrip 13 år, 11 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

5 månader hade jag dragit till aussie eller nz, köpt en skruttig van att bo i. April-maj kan vara kallt i nz, åtminstone på sydön, men i så fall kan man ju börja söderut och dra norrut framåt hösten Eller göra samma sak i oz.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!