Facebook data

1
Portugal..
#94326 Portugal.. 14 år sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Efter lång frånvaro är jag här igen, IM BACK MADDAFAKKAS!!

Har bokat en resa för mig och min sambo+unge i till Lissabon i Juli. Jag är lite kluvet när det gäller boende eller vart vi ska ta vägen.. Planerna låg från början på Ericeira med närhet till morgon surfet.. Har ni något annat förslag( gärna i närheten till Lissabon + surf)? Vi söker även boende för 4 vuxna och 2 småttingar, vet ni om något vore jag evigt tacksam.. Söker lägenheter och hus!!

All info som ni besitter vore gött att veta. Nån som vet om en bra shop där det säljs begagnade brädor? Och ja jag har kollat på forumet/google/m.m. inte mycket som besvarar det jag vill veta.

Som sagt all info är bra info!! Puss på er

Logga in för att svara
#94327 Svar: Portugal.. 14 år sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Bodde nyligen på ett ställe i Sintra - mycket familjvänlig och bara 20 minuter till Praia Grande med flera spots och shops. Grabbarna i familjen som äger hotellet surfar så det bara haka på .. you get the idea!

residencialsintra.blogspot.com/

Logga in för att svara
#94330 Svar: Portugal.. 14 år sen Stoke: 9

tullkyckling
graphgraph

Peniche tycker jag om. Kolla lägenheter här: www.balealrentals.com/ Det är ju en bit från Lissabon, men ett skönt ställe. Behöver du/familjen camp så rekommenderar jag Peniche Surf Camp. Lite av en "surf-fabrik" nuförtiden, men de tillhandahåller transfer - bra att ha.

Ps. Nästan direkt kommer de att vilja sälja in en "Grillafton". Den är inte bra.

Logga in för att svara
#94332 Svar: Portugal.. 14 år sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Gazzer skrev:
Bodde nyligen på ett ställe i Sintra - mycket familjvänlig och bara 20 minuter till Praia Grande med flera spots och shops. Grabbarna i familjen som äger hotellet surfar så det bara haka på .. you get the idea!

residencialsintra.blogspot.com/

Tack, ska kolla..
Va ligger priserna på där ungefär? Har mailat men får inget svar.. får väl annars ta till telefonen..

Logga in för att svara
#94336 Svar: Portugal.. 14 år sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

tullkyckling skrev:
Peniche tycker jag om. Kolla lägenheter här: www.balealrentals.com/ Det är ju en bit från Lissabon, men ett skönt ställe. Behöver du/familjen camp så rekommenderar jag Peniche Surf Camp. Lite av en "surf-fabrik" nuförtiden, men de tillhandahåller transfer - bra att ha.

Ps. Nästan direkt kommer de att vilja sälja in en "Grillafton". Den är inte bra.

Har lite svårt för surfcamps, allt ska vara så stereotypt surfigt och inte den friheten man kanske behöver med barn.. lite för uppstyrt, halva nöjet med en resa är att fixa och dona som man själv vill ha det. Men tack för tipset, och ska akta mig för grillafton

Logga in för att svara
#94337 Svar: Portugal.. 14 år sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Jo, de har lite olika priser beroende på om du vill ha utsikt m.m. Frukosten är helt enorm och både Sintra och de omkring liggande byarna är väldigt famlijvänliga, intressanta och varierande!!

Logga in för att svara
#94467 Svar: Portugal.. 13 år, 12 månader sen Stoke: 0

sassa
graphgraph

Åker du till Peniche har du dessutom 58 som är en riktigt bra surfaffär (inte billigare än hemma men bra sortiment) Baleal funkar fint när man har kids också.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!