Facebook data

1
Båtresa, Sumatra
#93737 Båtresa, Sumatra 14 år, 1 månad sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Om någon är intresserad av en 10 dagars båtresa i april så är ni välkomna ombord på Jiwa. Rutten går från Aceh, via Simeulue och Banyaks till Nias.

JAGÄRSJUKTTAGGAD!

// C

Logga in för att svara
#93738 Svar: Båtresa, Sumatra 14 år, 1 månad sen Stoke: 0

P2U
graphgraph

Hej!
Vilket datum i april?
Vad kostar kalaset och vad ingår, mat o dryck, transport osv...

mvh johan

Logga in för att svara
#93762 Svar: Båtresa, Sumatra 14 år, 1 månad sen Stoke: 1

paddie
graphgraph

flyger till indo pa lordag, sket sig med planerat mentawai's battrip sa kan nog tanka mig hoppa pa om ni ar ett skont gang! va gar kalaset pa?

Logga in för att svara
#93763 Svar: Båtresa, Sumatra 14 år, 1 månad sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Kul!

Vi kastar loss från Aceh den 15e april.

Kalaset kostar 1200€, dvs 120 per dag. Då ingår mat och boende på båten... harpunen ska med så det lär bli en del tonfisk... men man vet aldrig..

Området vi ska härja runt i är betydligt lugnare än Mentawais, har en del saker vi ska undersöka. Utöver det surfar vi välkända spots som Treasure Island och T- Bags...

Det finns en resebeskrivning här: www.surfcampindonesia.com/blog/sumatra-boat-trip

// C

Logga in för att svara
#93822 Svar: Båtresa, Sumatra 14 år sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Inte för att vara tjatig men.... Det är en tour operator som har hyrt båten för att hamra resor sunt Simeulue i två år efter den här resan och de tar cirka 2500$ för 10 dagar... De lackade på mig och tvingade mig att ta bort priset från resebeskrivningen samt namnet på våran båt som jag hade lagt upp på våran hemsida...

Det vore sjukt soft om vi kunde få ihop folk så det blir av... Haka på om ni kan!

Piiiiiis..
// C

Ändrat av Charlie: jagglömdeengrej!
Logga in för att svara
#93831 Svar: Båtresa, Sumatra 14 år sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Låter grymt och en resa man bara måste göra någon gång, men tyvärr lite väl mycket € för min del just nu...
Hoppas ni får en riktig drömresa:-)!

Logga in för att svara
#93875 Svar: Båtresa, Sumatra 14 år sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Jag förstår det helt och hållet, det är fortfarande mycket pengar även fast det är sjukt billigt i sammanhanget... Men om någon känner någon som skulle vara sugen att haka på så be dem kontakta mig.. Behöver tre personer till...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!