Facebook data

1
Samåkning till salusand från Umeå i vår
#93492 Samåkning till salusand från Umeå i vår 14 år, 1 månad sen Stoke: 0

putte
graphgraph

Tjena...våren närmar sig. Några som vill samåka till surfet i salusand från umeå?? Ju fler desto bättre, både billigare och roligare:)

Logga in för att svara
#93502 Svar: Samåkning till salusand från Umeå i vår 14 år, 1 månad sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Är man på och stokad så finns de alltid nån som ska ut.
salusandsoulsurfers.se/

Logga in för att svara
#93546 Svar: Samåkning till salusand från Umeå i vår 14 år, 1 månad sen Stoke: 0

meltic
graphgraph

Alltid, brukar finnas en hel del platser i bilen. Är inte främmande för att fylla ut någon annans bil heller. Hoppas bara på att isen drar sig undan tillräckligt tidigt i år.

Logga in för att svara
#93590 Svar: Samåkning till salusand från Umeå i vår 14 år, 1 månad sen Stoke: 0

putte
graphgraph

Låter perfekt....ja hoppas verkligen det blir plusgrader och isen smälter bort fort.

Ha du någon mail man kan nå dig på?

Logga in för att svara
#93703 Svar: Samåkning till salusand från Umeå i vår 14 år, 1 månad sen Stoke: 0

putte
graphgraph

??

Logga in för att svara
#93767 Svar: Samåkning till salusand från Umeå i vår 14 år, 1 månad sen Stoke: 0

meltic
graphgraph

Jag skrev i din gästbok. Tänkte att det inte var så många andra som var intresserade av min mailadress.

Logga in för att svara
#93777 Svar: Samåkning till salusand från Umeå i vår 14 år, 1 månad sen Stoke: 13

Perka
graphgraph

Kommer tyvärr att dröja innan isen ger sig!
Jag var där ute igår och isen är 50cm tjock och förutom farleden så är det is över till Finland.

Logga in för att svara
#93806 Svar: Samåkning till salusand från Umeå i vår 14 år, 1 månad sen Stoke: 0

putte
graphgraph

Smart:) såg de inte förren nu...

Ska vi fara dit och spränga bort lite is kanske?

Logga in för att svara
#93824 Svar: Samåkning till salusand från Umeå i vår 14 år, 1 månad sen Stoke: 13

Perka
graphgraph

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!