Facebook data

1
Torrdräkt för surf -Ocean Rodeo
#93401 Torrdräkt för surf -Ocean Rodeo 14 år, 1 månad sen Stoke: 1

Jesper
graphgraph

OceanRodeo-Surfdry

Nån som testat dessa? Tror ni på konceptet med en 0,5 mm neoprendräkt utanpå? Jag tycker det verkar intressant, skulle ju onekligen vara skönt att få större rörlighet och mindre bouyancy...

Logga in för att svara
#93408 Svar: Torrdräkt för surf -Ocean Rodeo 14 år, 1 månad sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

intressant.
tænkte køpa en drækt idag! æntligen slippa ta in vatten! kanske en torrdrækt vore nåt!

igen, vem har prøvat?

Logga in för att svara
#93409 Svar: Torrdräkt för surf -Ocean Rodeo 14 år, 1 månad sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Som jag fattat det är dräkten utanpå mest för att tajta upp den riktiga dräkten under. Det verkar vara en rätt smart idé på pappret. Mindre vikt, högre rörlighet. Betydligt lättare ta av på. Man skulle troligen även kunna köra till och från surfet iförd understället?
Frågan är om den verkligen håller tätt nog för rejäla vurpor? Hur stort skulle man kunna köra med den innan den tar in vatten i en vurpa. Den verkar också rätt dyr i inköp? Det påstås av säljaren att dräkten håller länge, enda man behöver byta efter några år är latexmuddarna.

Logga in för att svara
#93413 Svar: Torrdräkt för surf -Ocean Rodeo 14 år, 1 månad sen Stoke: 0

bzzup
graphgraph

Men hur e de med händerna och fötterna??? de e ju ofta de som blir kallt först... hos mig iallafall!! men de verkar ju jäkligt NICE.

Logga in för att svara
#93444 Svar: Torrdräkt för surf -Ocean Rodeo 14 år, 1 månad sen Stoke: 3

ånga rot
graphgraph

Blir man inte väldigt svettig, varm och instängd om man måste paddla ordentligt tro? Jag tror detta är största problemet.

Logga in för att svara
#93446 Svar: Torrdräkt för surf -Ocean Rodeo 14 år, 1 månad sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Jag tror verkligen inte det är ett problem att man blir varm när man surfar i kallt vatten (under fem c)

Logga in för att svara
#93458 Svar: Torrdräkt för surf -Ocean Rodeo 14 år, 1 månad sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Det tror inte jag heller!! Då skulle man vetat om detta tidigare kænns de som.
Førsøker få en butik att køpa in ett provexemplar før å se om det ær nåt de kan sælja! =O Hoppas hoppas de gør de så får man veta hur de e!

Men de blev ny c-skin 2011 igår! ÆNTLIGEN!!! wiwiwo!!

Jag tror inte på hållbarheten på Rodeon den kænns skør, å hur blir det OM det kommer lite vatten i den, kalla ballong vader!?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!