Facebook data

1
Norge shitstein shots från igår 8 feb
#92894 Norge shitstein shots från igår 8 feb 14 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Följ linken:

Bra storlek men lite halv messy... Jonas Rippa på bra

Logga in för att svara
#92895 Svar: Norge shitstein shots från igår 8 feb 14 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

länken:
www.facebook.com/pages/lapointcamps/315880905288#!/pages/lapointcamps/315880905288

Logga in för att svara
#92900 Svar: Norge shitstein shots från igår 8 feb 14 år, 2 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Tja Seb.

Fina bilder! Var tyvärr inte i stan, så jag missade årets första saltstein helg
Vilken tid var ni ute?

Logga in för att svara
#92905 Svar: Norge shitstein shots från igår 8 feb 14 år, 2 månader sen Stoke: 1

Jesper
graphgraph

Härliga bilder! Var ute i lördags och då var det också blå himmel, sol, offshore men nästan för feta vågor för att skitstenen skulle hålla upp... All in all blev det dock en grymt skön session!

Logga in för att svara
#92954 Svar: Norge shitstein shots från igår 8 feb 14 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Tjäna Boys!
Jag var inte där i helgen men hörde det var stooort... gött att du scora Jesper... högern som funkade bäst eller? Jag var där tisdag å igår torsdag... kallt men gött;).... ull underställ å ull strumper så löser allt sig.

Men nu blir det platt ett tag tror jag

Logga in för att svara
#92957 Svar: Norge shitstein shots från igår 8 feb 14 år, 2 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Du låter som en äkta norrman!

Ja de ser tyvärr inte lovande ut just nu, De pratar om långvarig kyla i presen. De brukar betyda nordvindar
Tur man bor i Oslo, så man bra skidbackar aldelens runt höret. 8)

Logga in för att svara
#92970 Svar: Norge shitstein shots från igår 8 feb 14 år, 2 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Logga in för att svara
#93081 Svar: Norge shitstein shots från igår 8 feb 14 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

He he;).. ja tur man e party svensk å har skid backar;).. körde bra puder idag..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!