Facebook data

1
episk surfresa
#92755 episk surfresa 14 år, 2 månader sen Stoke: 0

Hampan
graphgraph

Hej alla (glada?!)
Det är så här att jag planerar att dra iväg i cirka 2-3 veckor i sommar på någon episk surfresa
Jag har inte tidigare dragit iväg på någon "episkt surfresa" förut, så jag tänkte höra med er där ut som kanske har varit med om några episka surfresor.

Budgeten är ca 20000 - 30 000 och jag planerar på att dra iväg själv. Skulle säga att jag är en rätt så medioker svensk surfare.
Det jag undrar nu är vad för ställe som ni skulle rekommendera utifrån mina förutsättningar.
Har ni kanske tips på några bra sajter, böcker, camps eller bara några allmänna tips så skulle det verkligen uppskattas!
Tjingiling

Logga in för att svara
#92758 Svar: episk surfresa 14 år, 2 månader sen Stoke: 7

mr webber
graphgraph

ritkigt fet budget för 2-3 veckor =) lär bli episkt!! båttripp maldiverna kanske?

Logga in för att svara
#92759 Svar: episk surfresa 14 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

undrar om en resan på 2-3 veckor kan bli "episk" förläng till typ 2- 3 år så kan vi börja snacka epic man!! Man kan faktiskt klarar 2- 3 år på 30, 000:- om man är listig och lär sig how the road works ...

Vill man har mer specifika tips bör man nog inkludera lite mer info. Är smuts, bajs och rån ett problem för dig eller är all inklusiv din stil?

Logga in för att svara
#92761 Svar: episk surfresa 14 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Smuts bajs och rån haha den var bra.

Logga in för att svara
#92762 Svar: episk surfresa 14 år, 2 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Gazzer skrev:
Är smuts, bajs och rån ett problem för dig eller är all inklusiv din stil?

Hahahaa

Haller med Gazzer, stanna langre for episk surfresa... Med den budgeten inga problem!

Logga in för att svara
#92763 Svar: episk surfresa 14 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

www.tavarua.com/

enough said

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!