Facebook data

1
Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP?
#92573 Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 3 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Kan det vara något før en tjej på 55 kilo som aldrig surfat førut?
E så HIMLA bra pris på ett paket med den i!

Vad tros? Erfarenheter av liknande?

Annan fråga: knæckte brædan ungefær 2.5 dm ner från nos spetsen, funderar på att laga den utan nosen då den ændå bara går av hela tiden!
Va tros om det? ?

Logga in för att svara
#92602 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 3 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Neej snälla inte en till NSP shortboard kook i lineupen! orkar bara inte...

Logga in för att svara
#92606 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 3 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

oroa dig inte.

ingen surfar dær vi surfar nuførtiden.

Logga in för att svara
#92607 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

jag lärde mig på liknande, men det är väl väldigt individuellt och hur taggad man är på och lära sig. sen har jag ju åkt skateboard sedan jag föddes. (jag tror det hjälper)

Logga in för att svara
#92608 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

marQs skrev:
Kan det vara något før en tjej på 55 kilo som aldrig surfat førut?
E så HIMLA bra pris på ett paket med den i!

Vad tros? Erfarenheter av liknande?

Annan fråga: knæckte brædan ungefær 2.5 dm ner från nos spetsen, funderar på att laga den utan nosen då den ændå bara går av hela tiden!
Va tros om det? ?

Gör du lagningen på rätt sätt blir den starkare än innan den var av. Går säkert surfa utan nos om du nu vill se lite punkig ut haha.

Logga in för att svara
#92609 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 3 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

skateboard hær med, kan hjælpa! men snowboard næææ de ba stjælper fan, man står ju duck stance och brett som fan på snowboard, den skiten hænger med till surfen, jobbar som fan på att avveckla den breda stancen som ibland tillåmed blir till en jævla poo stance!
fan gør man.

SURFFFFAR!

tror hon ska få prova den brædan hursom, den går iallafall in i bilen och hon kan bæra den. =)

Logga in för att svara
#92614 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 3 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

marQs skrev:
skateboard hær med, kan hjælpa! men snowboard næææ de ba stjælper fan, man står ju duck stance och brett som fan på snowboard, den skiten hænger med till surfen, jobbar som fan på att avveckla den breda stancen som ibland tillåmed blir till en jævla poo stance!
fan gør man.

SURFFFFAR!

tror hon ska få prova den brædan hursom, den går iallafall in i bilen och hon kan bæra den. =)

poostance far du snarare för att du har för kort bräda... vilket din tjej kommer att fa med! haa ha !

Logga in för att svara
#92621 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 3 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jag ar i samma storleksordning och larde mig pa en fet 6.0 brada som jag kopte for typ 100 spann, en riktig skitbrada men jakla va mycke kul jag hade med den . Salde den for 125 sa jag till och med tjanade en kova pa den

En fet 6.4 for en 55 kg ´s ar inte litet, sa lange hon ar taggad att lara sig och i nagorlunda form. Om inte vagorna ar knahoga forstas? Kanske ska tillagga att jag larde mig surfa pa sydon i Nya Zealand, och dar ar det lite skjut i vagorna sa det var inga problem.

Logga in för att svara
#92637 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 2 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Hea skrev:
Jag ar i samma storleksordning och larde mig pa en fet 6.0 brada som jag kopte for typ 100 spann, en riktig skitbrada men jakla va mycke kul jag hade med den . Salde den for 125 sa jag till och med tjanade en kova pa den

En fet 6.4 for en 55 kg ´s ar inte litet, sa lange hon ar taggad att lara sig och i nagorlunda form. Om inte vagorna ar knahoga forstas? Kanske ska tillagga att jag larde mig surfa pa sydon i Nya Zealand, och dar ar det lite skjut i vagorna sa det var inga problem.

*klapp klapp* respekt!

Logga in för att svara
#92642 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 2 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

marQs skrev:
fan gør man.

SURFFFFAR!

Skaffa dig en skateboard och börja rippa i lite pooler, så kanske stancen försvinner

Logga in för att svara
#92645 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 2 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

kanske man skulle göra de . byggde en indo board igår av en papprulle å en planka, fungerar asbra å e kul som bara den!! å billigt!

längre bräda ska ja prova allafall.

när jag ställer mig smalare tappar jag ofta vågen vilket e surt.
såg mig själv på film för första gången surfandes, blev nästan ledsen för jag surfa så fult.
fångar alla vågor dock. =)

Logga in för att svara
#92646 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 2 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Appropa poostance, kolla in det har, har finns en del tips och trix som kanske later simpla men faktiskt ar ganska bra:

Logga in för att svara
#92647 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 2 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Forresten sa heter det inte poostance utan POODANCE Sa det sa!

Logga in för att svara
#92649 Svar: Børja surfa på en 6.4 tjock å bred NSP? 14 år, 2 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Hea skrev:
Forresten sa heter det inte poostance utan POODANCE Sa det sa!

Visste inte det att det hade ett namn! Jag kallar det rida på kon-stance! Första gången jag var i portugal och srufade gjorde jag en deal med ett surfcamp där jag fick skjuts till olika spots (bara resan alltså). surfskolan var ett gäng uppblåsta tyska surfhunkar med zinkade kinder. Döpte den ledande surfläraren till tyska halfamale och han hade en drös med wannabies som förföljde honom och en tjej som jag döpte till tyskaalfafeamle som också hade ett gäng med wannabees...

Det var som en amerikansk higschoolfilm (cheerleaders och footballspelare), fast surfare då.

Nu till det roliga. När vi var ute i lineupen så satt alla alfafemales i bara bikini (trots 17-gradigt vatten) och bara pratade med alfahanen och hans följe och surfade inget. Men efter ett tag så förstod jag varför. De kunde inte! Eller ja, varje gång nån av cheerleaders-surfar brudar lyckades ta en våg så ställde de sig upp och hade JA! poostance!! gud vad jag skrattade!! Alla gjorde det!

Haha poostancetyska cheerleaderssurfarkooks!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!