Facebook data

1
Någon som har fenskydd i GBG-området?
#92477 Någon som har fenskydd i GBG-området? 14 år, 3 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Tjenare gummor och gubbar,

Jag ska ta med en bräda med fasta fenor på semestern och undrar om det är någon i GBG-området som har en foam fin protector (typ en trekantig skumkudde)? Jag har tappat bort min och har ingen frigolit så om någon känner sig manad så skulle jag vara hjärtligt tacksam.

Jag kanske skulle tillägga att det bjuds på öl till den hjälpande handen!

-Lucas

Logga in för att svara
#92486 Svar: Någon som har fenskydd i GBG-området? 14 år, 3 månader sen Stoke: 1

Razmataz
graphgraph

Jag har inget svar på var du kan köpa, men en bonn-lösning som jag använt själv är att köpa lite byggskum/fogskum tex www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=136447544
Täck av fenområdet genom att lägga tex en sönderskuren plastpåse eller gladpack över fenpartiet, inte för tajt runt fenorna, (då fastnar skumklumpen när den ska tas bort). Spruta på skummet, tänk på att det expanderar under härdning.
OBS, detta blir fult, men det skyddar fenorna.
/R

Logga in för att svara
#92496 Svar: Någon som har fenskydd i GBG-området? 14 år, 3 månader sen Stoke: 6

frenchy
graphgraph

I can get some frigolit for you (insulation panel type), contact me on my profile if interested. (I'm in Mölndal)

Logga in för att svara
#92509 Svar: Någon som har fenskydd i GBG-området? 14 år, 3 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Tack så mycket för snabba svar!!
Jag tänkte köra på frigolit men det fick bli en improvisation av bubblewrap och diverse....

Stort tack ändå, och Frenchy, uppskattar givmildheten!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!