Facebook data

1
Marocko i februari *bokat och klart*
#92379 Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

LadyS
graphgraph

Hej!

Marocko, Taghazout, vecka 6 och 7 är bokat, någon annan som ska dit då?

// S

Logga in för att svara
#92388 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Redan på plats ...

Logga in för att svara
#92428 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

LadyS
graphgraph

Ja jag läste det precis i en annan tråd, sett lite bilder oxå, ser riktigt nice ut! =)

*ser fram emot mina veckor*

Logga in för att svara
#92521 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

Surf n Smoke
graphgraph

Tjenare, tänkte dra ner till Taghazout nästa vecka! Någon som vet hur billigt man kan komma undan med för boende! Behöver bara ett tak över huvudet egentligen! Kollade lite online, verkar vara mest surfcamps som har boende där, vill ju komma undan lite billigare än så... Några förslag någon?

Logga in för att svara
#92524 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

Vad har hänt med Costa Rica....?

Ändrat av freddandson
Logga in för att svara
#92533 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Det finns ett pyyte, pytte rum i samma hus/ingång som mig. ( I look forward to all your comments including Esta!! Hahah!!) Ingen kök och "arabtoilett" i hallen men med nyinstallerade varmducsh därimot. 100 meter från huvudgatan uppe i byn, tyst och fint. Annars kan du bor hos Salem där jag brukar vara. 100 dirahm per natt med varm ducsh och "kök" men lite för mycket ljud för min del. Den ligger vid huvudgatan. Vilket dag/tid kommer du? Akta dig för Hassan när du kliver ur taxin!! Hahah!!

Logga in för att svara
#92538 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

dannep
graphgraph

Härligt!! Var där i mars -10. Hur bra som helst. Men de fina vågorna och inte så crowded finns utanför Taghazout... Imsouane var en favorit för mig!

/Daniel

Logga in för att svara
#92540 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Gazzer skrev:
Det finns ett pyyte, pytte rum i samma hus/ingång som mig. ( I look forward to all your comments including Esta!! Hahah!!)
Gaah! (kom inte på nå' bättre att säga, haha)
Hur länge haru varit där nere nu??? ... och hur länge blir du kvar??? (inte för att jag saknar dig direkt... ;p)
Vad göru på din vakna tid???

Logga in för att svara
#92545 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Om nån är på väg hitt och fylger Norwegian tar de bara 300:- att ändra biljetten. Ser ut att blir rätt pissig vecka så om du har möjlighet att skjut på resan skulle jag nog har gjort det i alla fall ...

Annars är prognoser alltid bara prognoser! Eller?

Logga in för att svara
#92551 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

Surf n Smoke
graphgraph

Grymt, lilla pytte rummet låter lockande! som de ser ut nu åker jag ner solo nästa lördag och stannar en vecka! Eventuellt hänger tjejen på, men de visar sig! Då kanske pytte rummet inte duger! Fy fan va ja längtar efter surf nu, ska bli sååå nice!!!

Logga in för att svara
#92557 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Esta skrev:

Vad göru på din vakna tid???

SUR : STAND UP RIDING

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92565 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Reeespect, Gazz!
Säkert du inte har indianblod i dig?

Logga in för att svara
#92574 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Esta skrev:
Reeespect, Gazz!
Säkert du inte har indianblod i dig?

Snarare Berber ..... det är jag I båten ..... after surf chill

Logga in för att svara
#92575 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Close up

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92579 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

två timmar sedan ..... ännu en "surfbild" utan surf ...

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92590 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

Surf n Smoke
graphgraph

Tja igen Gazzer, nu blir de så att bruden hänger på, så om de e cool med dig så bor vi gärna hos din polare Salem! kommer ner vid 13 tiden på lördag o stannar en vecka! Funkar detta? Ser ut att kunna bli något till nästa vecka i varje fall, hoppas på lite mer storlek än vad de ser ut nu att bli! Men, men, ska bara bli nice o få komma i vattnet igen! Take care!

Logga in för att svara
#92626 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

riktigt bra sätt att totallt röra om i en surftrip ... ta med buden!! Hahahah!! Skojar bara .. (lite ..) Be att få mellanrummet - jag kan säga till - klart bästa rum. Förhandla om priset få du göra själv!

Bild från dagens Anchor!!

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92628 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 1

Gurra_G
graphgraph

hmm vad jobbar du med Gazzer? Bara lite nyfiken..

Logga in för att svara
#92631 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

Surf n Smoke
graphgraph

Yes, very good, blir fint med mellanrummet! Bruden får ju bara hänga på på mina villkor självklart! Hon blir glad bara de finns en strand! Hehe! Men men, var säger vi till taxi chaffisen att vi ska i taghazout? Btw så heter jag Peter, om du behöver lämna nåt namn!

Logga in för att svara
#92641 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Kolla på flygplatsen för andra med boardbags. Det går 6 personer (geter knutar de på taket som med brädorna glöm inte några enklare stroppar/spännremmor - det var i sig en rolig historie när Jacob+ hans tjej och jag skulle till Taga utan rep eller stoppar......) i en taxi nämligen ... Du får räkna med allt från 150:- till 300:- beror lite på .... Skickar med en bild på hotellet så du känner igen

Det finns bara en Salem i Tagazought så går upp för gatan på höger sidan norrut tills du passera LaPaix (LaPoint Headquarters) fråga efter Salem bara.

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92661 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 0

Surf n Smoke
graphgraph

Ok, fett taggad e man! Syns kanske på lördag då! Tackar för hjälpen!

Logga in för att svara
#92683 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 0

LadyS
graphgraph

Och 1 vecka kvar tills jag åker ner ! =)

Logga in för att svara
#92689 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Efter två månader i Tagzought har kläderna fått en annan nyans ... min Nerd Crew jacket tagit stryck med ......

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92691 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Gurra_G skrev:
hmm vad jobbar du med Gazzer? Bara lite nyfiken..

Jag gör halv-taskiga websidor till några företag, inkl. foto och video, fotar lite på olika uppdrag när det inte finns nån "riktig" fotoraf att tillgå .. gör halftaskiga reklamgrafik till några andra lokala företag och driver med min sambo en trädgårdsbutik med inslag av ekogrönsaker, besöksträdgård och trädgårdsanläggningar .. byggar mindre träbåtar och en eller annan säng eller köksbord .. typ .. i min verksad ... Inte speciellt bra på nåt men klarar mig och är lycklig och tacksam för det liv jag har.

Logga in för att svara
#92695 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

"... men klarar mig och är lycklig och tacksam för det liv jag har."
Helt rätt inställning, mannen! Viktigt trivas i nuet.
Men jag kommer inte ner till dig eller till nån annan på ett tag. Har påbörjat en annan sorts resa...
Ride on

Logga in för att svara
#92734 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Chillin in Taga .....

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92739 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Skön filosofi Gazzer Surfsveriges egen Obi-Wan!
Vad är det för resa du påbörjat Esta?

Logga in för att svara
#92741 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 1

Gurra_G
graphgraph

Helt rätt tänk Gazzer! Skulle också vilja vara i Taga nu!

Logga in för att svara
#92760 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Nån på Norwegian imorn?

Dagens bild: Tajinefest hos Josef:

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92779 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Morgon i Tagazought:::::

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92869 Svar: Marocko i februari *bokat och klart* 14 år, 2 månader sen Stoke: 0

LadyS
graphgraph

Den halta geten som skuttar omkring roxxar! [img/]

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax