Facebook data

1
First Uluwatu 2011, surfing in rubbish
#92295 First Uluwatu 2011, surfing in rubbish 14 år, 3 månader sen Stoke: -14

betinho1974
graphgraph

On the 3rd of January what was supposed to be a perfect surfing day was destroyed by plastic, the waves were there nice 4ft, few surfers out and loads of rubbish, very sad, you can see in some of these pictures all the pollution around the surfing.

Logga in för att svara
#92297 Svar: First Uluwatu 2011, surfing in rubbish 14 år, 3 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

när ska redax slänga ut den här nollan?

Logga in för att svara
#92312 Svar: First Uluwatu 2011, surfing in rubbish 14 år, 3 månader sen Stoke: 1

vänersurf
graphgraph

Hey betinho1974 surf and enyoy, don`t talk shit.

Logga in för att svara
#92411 Svar: First Uluwatu 2011, surfing in rubbish 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Håller inte med Jacob eller vänersurf. Vi som tillfälligtvis befolkar olika platser har visst en del i att det ser ut som det gör. Här en bild från Tagazought. Soppbilen hämtar helt osorteraqt trash på morgonen. Kör hundra meter till en torr flodbädd ca. 300 meter från HAVET häller ut en hel del avlasten och eldar skiten på plats .. Vi i västvärlden är faktiskt inte mycket bättre på sånt fast vi får det att ser snyggare ut .. ska jag kanske tilläga....

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#92418 Svar: First Uluwatu 2011, surfing in rubbish 14 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Det där stämmer inte alls Gazzer vi i västvärlden är faktiskt oerhört mycket bättre på sophantering. JAg skulle råda dig till att sätta dig in i saken istället för att snacka PK goja om västvärlden haha.

Logga in för att svara
#92430 Svar: First Uluwatu 2011, surfing in rubbish 14 år, 3 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

Gazzer jag pratar inte om bethino1974's poäng, han pratar om en väldigt viktig sak som baliborna verkligen måste ta tag i snart.

Mitt problem är att han använder det som ett billigt sätt att göra reklam för sin sida, under hans medlemstid här har han inte bidragit med en enda vettig tråd eller svar på andra trådar, utan han fortsätter att länka till en annan sida med små ointressanta nyheter.

han verkar inte speciellt intresserad av surfsverige alls, han söker bara efter fler träffar på hans sida. trodde inte reklam var tillåtet här.

Logga in för att svara
#92433 Svar: First Uluwatu 2011, surfing in rubbish 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

ERIK ta och lugna ner dig lite. Vi har i väst väldigt OEHÖRT MYCKET MER negativt miljöpåverkan än( i det närmaste "organiskt") avlopp som rinner ute i havet kontra vattenreningsanläggningar. Du är skydig mig ett ursäkt tycker jag.

Jacob: aha, jag var inte insatt i den aspekten!! Hahaha!!

Logga in för att svara
#92461 Svar: First Uluwatu 2011, surfing in rubbish 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

jimjim
graphgraph

trash comes with trash.,..,,...

Logga in för att svara
#92462 Svar: First Uluwatu 2011, surfing in rubbish 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

and by that you mean: ????????????????

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!