Facebook data

1
Plötsligt i Sundsvall - Var surfar man?
#92186 Plötsligt i Sundsvall - Var surfar man? 14 år, 3 månader sen Stoke: 1

ThereseH
graphgraph

Kommer spendera en del tid i Sundsvall av alla jordens ställen under våren (jobb, jobb, jobb) och har noll koll på kusten söder om Ö-vik. Ge mig tips! Surfstreamen kan vi skippa, jag gillar hav. Var ska jag hålla till och finns det nån här som är hemma på området kanske man till och med kan få lite sällskap

Logga in för att svara
#92303 Svar: Plötsligt i Sundsvall - Var surfar man? 14 år, 3 månader sen Stoke: 12

Silversurfarn
graphgraph

Hej Therese!

Jag bor inte i Sundsvallstrakten och vill, av respekt mot localsen i de trakterna, inte avslöja några spots. Men du är alltid välkommen till Salusand som ligger 40 km norr om Örnsköldsvik.
se hemsidan www.salusandsoulsurfers.se

Aloha!
Silversurfarn

Logga in för att svara
#92318 Svar: Plötsligt i Sundsvall - Var surfar man? 14 år, 3 månader sen Stoke: 9

våt dräkt
graphgraph

Denna spot är väl ändå offeciell.
www.globalsurfers.com/spot.cfm?land=Sweden&surfing=3429&travel=Gäddviken
Lite norr om Sönsvall. Korta vågor av låg kvalitet. Stenbumlingar! Men ändå vågor......
Tyvärr inte isfritt för tillfället. Myggfritt! Men kanske isen ger sig framåt maj efter någon liten vårvind med rätt riktning.

Logga in för att svara
#92321 Svar: Plötsligt i Sundsvall - Var surfar man? 14 år, 3 månader sen Stoke: 1

ThereseH
graphgraph

Tackar!
Eftersomn jag annars är Umeåbo känner jag till Salusand och det som ligger i "närområdet". Jo den envisa isen får man nog räkna med ligger kvar ett bra tag till...och jag får väl ta en titt på Gäddviken och höra mig för med Sundsvallsborna. Kanske nån är snäll och delar med sig, vill ju bara kunna ha lite kul då och då när jag inte kan vara på hemmaplan

Logga in för att svara
#95341 Svar: Plötsligt i Sundsvall - Var surfar man? 13 år, 10 månader sen Stoke: 0

The priest offender
graphgraph

ThereseH skrev:
Tackar!
Eftersomn jag annars är Umeåbo känner jag till Salusand och det som ligger i "närområdet". Jo den envisa isen får man nog räkna med ligger kvar ett bra tag till...och jag får väl ta en titt på Gäddviken och höra mig för med Sundsvallsborna. Kanske nån är snäll och delar med sig, vill ju bara kunna ha lite kul då och då när jag inte kan vara på hemmaplan

Tjena! Vi har flera shyrro spots. gå in på surfstreamhimlabadet.blogg.se

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!