|
#92441 |
Svar: Vart köper ni era brädor? 13 år, 8 månader sen |
Stoke: 143 |
|
Kära T. Johansson, nu vet du, vilken bräda du ska köpa,,,
Men, du måste ha en våtdräkt också, jag åtminstone om du ska surfa i Sverige.
Reklam filmerna du sett, är inte filmade, i Sverige, utan på varmare bredgrader.
Därför surfar dom i shorts.
Så, nu måste du starta, en ny tråd, där du frågar om vilken våtdräkt du ska ha,,,
Okidoi
|
|
|
|
|
#92445 |
Stoke: -2 |
|
Asså jag kan absolut inget om surf så jag ville ta reda på mer och då googla jag och då kom surf sverige upp och då testade jag att fråga här för att jag trodde att det var ett forum där man bland annat kunde fråga om saker som nybörjare men jag hade tydligen fel så ni behöver inte skriva längre om du inte vill hjälpa mig.
|
|
|
|
|
#92446 |
Stoke: 2 |
|
Sjukt underhållande! snälla fortsätt. den här tråden är ju en ganska bra introduktion av surfing på nätet. wälkomna ska du vara!
|
|
|
|
|
#92447 |
Stoke: 63 |
ErikG
|
som man frågar får man svar sägs det.
|
|
|
|
|
#92448 |
|
T.Johansson skrev:
Asså jag kan absolut inget om surf så jag ville ta reda på mer och då googla jag och då kom surf sverige upp och då testade jag att fråga här för att jag trodde att det var ett forum där man bland annat kunde fråga om saker som nybörjare men jag hade tydligen fel så ni behöver inte skriva längre om du inte vill hjälpa mig. Nej, nej. va inte rädd. som du ser så har du 2st +stoke,,,
dom har du fått av mig vi brukar nämligen, uppmuntra varandra här ibland med +stoke.
|
|
|
|
|
#92456 |
|
ass ni är ju störda xD
|
|
|
|
|
#92457 |
|
|
|
|
|
#92458 |
Stoke: 15 |
|
Alltid roligt att hacka ner på någon, eller hur? Kan ni inte ge vettiga svar låt bli, annars kan Redax lika gärna stänga igen funktionen att vem som helst kan regga sig, så kan ni ha en lite egen ankdamm för endast invigda och godkända.
Tack för ni påminde mig varför jag spenderar mindre eller nästan ingen tid här alls längre.
|
|
|
|
|
#92460 |
Stoke: 7 |
|
jocke 2.0: tänkte han kunde klistra en tråd, sen kan vemsomhelst starta den. så kan alla som känner att dom bidrar med något gå in och skriva, otvingat..
|
|
|
|
|
#92463 |
Stoke: 28 |
|
Daniel: Att T.J. har ett behov av att skriva inlägg för skrivandets skull var uppenbart redan från första inlägg .. Att folk tar det mer eller mindre seriöst tillhör denna sortens inlägg således. As Bob Dylan once wrote and Jimmy Hendriks once sang "no reason to get excited........"
|
|
|
|
|
#92464 |
|
Daniel skrev:
Alltid roligt att hacka ner på någon, eller hur? Kan ni inte ge vettiga svar låt bli, annars kan Redax lika gärna stänga igen funktionen att vem som helst kan regga sig, så kan ni ha en lite egen ankdamm för endast invigda och godkända.
Tack för ni påminde mig varför jag spenderar mindre eller nästan ingen tid här alls längre. Asså, vilka negativa vibbar jag känner,,,Fan, Daniel vilken Grinolle du gått och blivit,,,,
Jamen gaska upp dig nu då. Du, gillar ju att skriva om våtdräkter,,,
Och, här har du en snubbe som behöver köpa 3st och inte ens vet varför, han behöver 3st olika våtdräkter,,, så, nu kan ju du hjälpa, våran kära grommy, T.J. Och förklara allt,,,
Ps. Kära T.Johansson. Daniel är våtdräkts fetecist. Ja, om det nu finns, nått som heter så, så är han det,,,,
Han kan allt om våtdräkter. Gå in på hans medlemmssida och läs hans gamla inlägg. Sen kan du pm och ställa fråger till Daniel.
Ps.2 Jag hörde av en kompis,,, som hört det av en annan kompis, att Daniel inte alls, surfar,,,,???
Men Våtdräkter, gillar han i allafall. Och ingen kan slå honnom på fingrarna där,,,
|
|
|
|
|
#92465 |
|
mr webber skrev:
jocke 2.0: tänkte han kunde klistra en tråd, sen kan vemsomhelst starta den. så kan alla som känner att dom bidrar med något gå in och skriva, otvingat.. Aha, du mena så,,,Jamen va coolt Där skulle jag, kunna lansera, mina alldeles egna teorier, om, hur man väljer bräd storlek,,,,
|
|
|
|
|
#92466 |
|
det blir allt tydligare VEM detta T.J. är med vapendragare som J2.0
|
|
|
|
|
#92472 |
Stoke: 50 |
Danne
|
en ny Elin??
|
|
|
|
|
#92474 |
|
Haha
|
|
|
|
|
#92475 |
|
sånt skrivtvång kommer bara ur en enda person ...
|
|
|
|
|
#92515 |
|
Gazzer skrev:
sånt skrivtvång kommer bara ur en enda person ... Gazzer. Vad är det i hela fridens namn, för någonting, som fått dig att tro, att T. Johansson är Elin ????
|
|
|
|
|
#92518 |
|
inläggen visar inget av Elins dampaktigaordbajserier. Du vet lika väl som jag att det är Sverre eftersom han heter i verkligheten Johansson.
|
|
|
|
|
#92568 |
Svar: Vart köper ni era brädor? 13 år, 7 månader sen |
|
vilka är Elin och Sverre?
|
|
|
|
|
#111077 |
Svar: Vart köper ni era brädor? 8 år, 6 månader sen |
Stoke: 63 |
ErikG
|
T.Johansson skrev:
vilka är Elin och Sverre?
Sverre är gubben i lineup som fiskar gädda samtidigt som han hänger tio.
Elin vill du inte veta vem det är!
|
|
|
|
|
#111078 |
Svar: Vart köper ni era brädor? 8 år, 6 månader sen |
Stoke: 4 |
|
|
|